  • 1. Data: 2013-04-22 12:59:12
    Temat: łożyska główki - producenci
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Czołgiem!

    Do wyboru mam łożyska główki ramy takich oto firm:
    JMT (Larsą),
    4ride (Intermotors),
    AllBalls (Alledrogo).
    Ceny są podobne. Droga przyjaciółko, co wybrać? Czy dać sobie spokój i
    szukać oryginału?

    ps. gdzie kupujecie oryginalne części do Kawasaki? :)

    --
    ARQ
    transalp

  • 2. Data: 2013-04-22 13:04:49
    Temat: Re: łożyska główki - producenci
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    ARO napisał(a):
    > Do wyboru mam łożyska główki ramy takich oto firm:
    > JMT (Larsą),
    > 4ride (Intermotors),
    > AllBalls (Alledrogo).

    Te bym wzial.

    > Ceny są podobne. Droga przyjaciółko, co wybrać? Czy dać sobie spokój i
    > szukać oryginału?

    Oryginal to pewnie bedzie kulkowe lozysko za milion zlotych. Ale spytaj
    z ciekawosci :)))

    > ps. gdzie kupujecie oryginalne części do Kawasaki? :)

    a to do kawasaki? No do kawasaki to na zlomie kupujemy.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2013-04-22 13:29:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-22, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > a to do kawasaki? No do kawasaki to na zlomie kupujemy.

    To ja lepiej nie bede pytal gdzie sie kupuje do tego czerwonego padla :P

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2013-04-22 13:37:57
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2013 13:29:59 UTC+2 użytkownik AZ napisał:

    > To ja lepiej nie bede pytal gdzie sie kupuje do tego czerwonego padla :P

    W sklepach oferujących wyposażenie do pizzerii.

    KJ

  • 5. Data: 2013-04-22 13:57:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-22, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

    > W sklepach oferujących wyposażenie do pizzerii.

    Na sluch to bym raczej obral kierunek skladu rolniczego, dzial snopowiazalek
    albo innych mlocarni.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2013-04-22 16:07:02
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Na sluch to bym raczej obral kierunek skladu rolniczego, dzial snopowiazalek
    > albo innych mlocarni.

    Leje na japonie!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 7. Data: 2013-04-22 16:08:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-22, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Leje na japonie!

    A ja na Ducati, do wydechu, w tym tez nasikalem!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2013-04-22 17:55:34
    Temat: Re: Ĺ?oĹźyska gĹ?Ăłwki - producenci
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    > A ja na Ducati, do wydechu, w tym tez nasikalem!
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200

    Wy to się chyba lubicie ;-)

    Szymon

  • 9. Data: 2013-04-23 07:10:44
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <t...@r...pl> :

    > Te bym wzial.

    Wszystkie trzy?
    Bez sensu.

    --
    ARQ
    transalp

  • 10. Data: 2013-04-23 09:45:52
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > A ja na Ducati, do wydechu, w tym tez nasikalem!

    Karbonowy, nie zardzewieje jak japonski badziew!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead