  • 61. Data: 2009-07-03 14:20:51
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Fri, 3 Jul 2009 15:55:42 +0200
    de Fresz wrote:

    > Napisz koniecznie coś więcej o regulacji składu mieszanki za pomocą
    > wakuometru (wszystko jedno czy kupnego czy samoróby). Bo robi się coraz
    > ciekawiej...

    Kolor farby plakatowej też ma znaczenie.

    MSPANC

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 62. Data: 2009-07-03 14:22:25
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał(a):

    > ani nie ma gaznikaow ze stali ani wytarcie przepustnic sie nijak nie ma
    > prawa skompensowac temperaturowo.
    >
    > Ale na szczescie masz juz dwumetrowa deske - jest czym te dwa proste
    > fakty wbic sobie do glowy.
    >
    > KJ
    hahahahahaha tym otatnim zdaniem mnie rozbawiłeś hahahahaha dobre
    a czy ja pisałem o gaźnikach ze stali? chyba z problemy z mózgu przeszły ci
    na oczy

  • 63. Data: 2009-07-03 14:23:33
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    Sqeeb <s...@i...community> napisał(a):

    <b...@N...gazeta.pl>=
    > i rozk=B3ada=E6
    > buch u
    > iej jest
    > obrotach
    > =B1=20
    > az=20
    >
    > Kolor farby plakatowej te=BF ma znaczenie.
    >
    > MSPANC
    >
    > --=20
    > Pozdrawiam,
    > Sqeeb
    dla daltonisty nie

  • 64. Data: 2009-07-03 14:29:35
    Od: Arni <a...@N...spam>

    olob kowalski pisze:

    > dla daltonisty nie

    weź sie moze doucz:
    http://www.wykop.pl/ramka/80981/zobacz-jak-postrzega
    ja-kolory-daltonisci-z-digg

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 65. Data: 2009-07-03 14:36:26
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Sqeeb pisze:
    > Pamiętam do dziś, że na egzaminie kat. A, yamaha ybr 125 miała
    > obroty na luzie równe 500rpm co mnie troche zdziwiło, bo na kursie
    > ta sama maszyna miała 900rpm.

    zawsze tak robią zeby sprzet nie gasł przy byle ruszaniu

  • 66. Data: 2009-07-03 14:45:47
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Fri, 3 Jul 2009 13:44:21 +0000 (UTC), "olob kowalski"
    <b...@N...gazeta.pl> wrote:

    >ciekawa koncepcja? a wiesz jak on działa?

    Wiem. I nie ma w nim żadnej cieczy.

    >jak ci się zepsuje ciekawę czy kupisz nowego czy zrobisz tak jak napisałem

    Kupię nowego. Ten mój zarobił już na siebie wielokrotnie i nie będę w
    plecy. A zepsuć się jakoś nie chce...

    A poza tym zachowujesz się, jakbyś odkrył Amerykę.
    Takie amatorskie urządzenia do synchronizacji to nic nowego i
    szczególnego.

    >tak kilkunastoletniego jakoś nie kleję się do nowości jak much do gówna,

    Wspominając o kilkunastoletnim miałem na myśli zużycie (sam jeżdżę
    dziadkiem). Tu minimalny luz, tam minimalny luz, tu się rozszerzy, tam
    się wstąpi i całą aptekarską regulację wuj szczeli :)

    >wcale nie, stal ma to do siebie że się rozszerza pod wpływem temperatury
    >tylko że każda przepustnica ulega temperaturza a nie tylko niektóre

    Pierdupierdu. Sprawdź, to zobaczysz. Hint -> sprzęt kilkunastoletni.
    Podejrzewam, że żeby go rozjechać wystarczy nawet kilka porządnych
    przegazówek, bez jeżdżenia, studzenia itp.

    A tak w ogóle, to głupiś waść jak but. Bez odbioru.

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 67. Data: 2009-07-03 14:48:33
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-03 14:47:47 +0200, Sqeeb <s...@i...community> said:

> [...]
    > Pamiętam do dziś, że na egzaminie kat. A, yamaha ybr 125 miała
    > obroty na luzie równe 500rpm co mnie troche zdziwiło, bo na kursie

    Dziwne wartości. Jak ja zdawałem, na topie w Wawie była SR250 i ona
    AFAIR powinna mieć 900-1000 rpm, a na kursach często ustawiali na
    1500-1800. Ale nie jestem jakimś szczególnym znawcą pierdopędów i może
    o czymś nie wiem ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 68. Data: 2009-07-03 14:52:34
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Artur Zabroński pisze:

    > Arni, nie da się może wyciąć onetowych gówniarzy? :-)

    da sie ale to nie do mnie. Trzeba zebrac odpowiednio duzo argumentow i
    uderzyc na pl.news.admin ale nie sądze zeby onet tak po prostu odcieli
    :) Na indywidualne upodobania jest prosta metoda co nazywa sie KF.
    mentalny lub programowy. Jak ktos uzywa wyzwisk jako argumentow to nawet
    go nie czytam.

    aha - moj czytnik ma jeszcze szybszą metode jednoliterkową i dlatego
    niektore wątki sponsoruje literka "k'

  • 69. Data: 2009-07-03 14:54:33
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    Eskimos <e...@t...pl> napisał(a):

    > Wiem. I nie ma w nim żadnej cieczy.
    taką spoatrzegawczość to mają dzieci w podstawówce a opisanie działanie nie
    polega na podaniu rodzaju i koloru obudowy no chyba że zatrzymałeś się na
    poziomie podstawówki

    > Kupię nowego. Ten mój zarobił już na siebie wielokrotnie i nie będę w
    > plecy. A zepsuć się jakoś nie chce...

    zarobił na siebie dobre?

    > A poza tym zachowujesz się, jakbyś odkrył Amerykę.
    > Takie amatorskie urządzenia do synchronizacji to nic nowego i
    > szczególnego.

    ale nie dla ciebie :)) dla ciebie to kosmos taki sam jak zasada działania
    carbtuna

    > Wspominając o kilkunastoletnim miałem na myśli zużycie (sam jeżdżę
    > dziadkiem). Tu minimalny luz, tam minimalny luz, tu się rozszerzy, tam
    > się wstąpi i całą aptekarską regulację wuj szczeli :)

    wstapić to się mogą gacie i uciskać w dupę

> [...]
    > przegazówek, bez jeżdżenia, studzenia itp.
    >
    > A tak w ogóle, to głupiś waść jak but. Bez odbioru.

    hahahaha jak ja jestem głupi jak but to jaki ty musisz być?
    masz już dość hahahahahah a ja dopiero wchodzę na wysokie obroty
    cwaniaczku rekinie XXI wieku, szmalowny buraku

  • 70. Data: 2009-07-03 15:21:56
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    > Ja tam sie nie znam bo mam pustostan ale z tego co wiem to przy zbyt
    > niskich obrotach pompa oleju bedzie podawac olej pod zbyt niskim
    > cisnieniem. A czym to skutkuje to chyba wiadomo.

    z tego co wiesz czy z tego co słyszałeś na wichurze bo wiedzieć a słyszeć to
    nie to samo
    poza tym pompa podaje tyle oleju ile silnik potrzebuje im więcej wysilony a
    więc obrotów tym więcej oleju a raczej nie więcej a szybsza wymiana
    normalka więcej obrotów więcej ruchu wyższa temperatura szybsza wymiana
    oleju przy wyższym ciśnieniu mniej obrotów niższa temparatura silnika mniej
    ruchy wolniejsza wymiana oleju
    cholernie logiczne