eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleo synchronizacji gaźników
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 112

  • 31. Data: 2009-07-03 08:15:31
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Artur Zabroński pisze:

    > Jak kolega się sam przekona przy remoncie panewek za jakiś czas to
    > zmieni zdanie, prawdopodobnie nie napisze o tym. No chyba że wyklepie
    > sobie nowe z blachy zamiast płacić XXX PLN :-)

    Nieno... Da rade :)

    W ogole pomijam fakt ze w motocyklu ktory nominalnie ma wolne obroty na
    poziomie 1150-1250 rpm ustawienie ich na 500 rpm jest miszczostfem
    sfiata. Az sie dziwie ze to w ogole jeszcze chodzi. Zgodnie z regulami
    sztuki juz dawno powinno zgasnac. O kulturze pracy silnika przy tych
    obrotach to juz w ogole nie mozna mowic. W nim wtedy wszystkie ruchome
    elementy dostaja strasznie po dupie. Chocby ze wzgledu na obroty korby i
    panewki maja przejebane a jesli dolozyc do tego praktycznie brak
    smarowania to do rozbiorki silnika jest juz krotka droga.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 32. Data: 2009-07-03 08:16:41
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 3 Lip, 10:10, mech <m...@v...pl> wrote:
    >
    > Podumał chłopak, poeksperymentował i postanowił się podzielić wiedzą
    > pisząc całkiem wartościowego posta (a to nie zdarza się jest zbyt
    > częste). A Wy się czepiacie jak tylko możecie.
    >
    To nie o to chodzi tylko, że kolega zjebał wszystkich i nazwał ich
    debilami bo płacą za wakuometry.

    --
    Artur


  • 33. Data: 2009-07-03 08:17:08
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    mech pisze:

    > Podumał chłopak, poeksperymentował i postanowił się podzielić wiedzą
    > pisząc całkiem wartościowego posta (a to nie zdarza się jest zbyt
    > częste). A Wy się czepiacie jak tylko możecie.
    >
    > Dzięki olob.

    Ale czytales calosc czy tylko pierwszy post w watku ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 34. Data: 2009-07-03 08:22:16
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 3 Lip, 10:15, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > > Jak kolega się sam przekona przy remoncie panewek za jakiś czas to
    > > zmieni zdanie, prawdopodobnie nie napisze o tym. No chyba że wyklepie
    > > sobie nowe z blachy zamiast płacić XXX PLN :-)
    >
    > Nieno... Da rade :)
    >
    Wyklepać panewki z blachy? ;-)
    > W ogole pomijam fakt ze w motocyklu ktory nominalnie ma wolne obroty na
    > poziomie 1150-1250 rpm ustawienie ich na 500 rpm jest miszczostfem
    > sfiata. Az sie dziwie ze to w ogole jeszcze chodzi. Zgodnie z regulami
    > sztuki juz dawno powinno zgasnac. O kulturze pracy silnika przy tych
    > obrotach to juz w ogole nie mozna mowic. W nim wtedy wszystkie ruchome
    > elementy dostaja strasznie po dupie. Chocby ze wzgledu na obroty korby i
    > panewki maja przejebane a jesli dolozyc do tego praktycznie brak
    > smarowania to do rozbiorki silnika jest juz krotka droga.
    >
    Ja tego jestem świadom :-) W silniku przy tych obrotach nieźle musi
    wszystkim szarpać i walic po panewkach a całość pewnie chodzi jak
    silnik w ciągniku rolniczym ;-)

    --
    Artur


  • 35. Data: 2009-07-03 08:33:48
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-03 10:15:31 +0200, Kuczu <q...@g...com> said:

    >> Jak kolega się sam przekona przy remoncie panewek za jakiś czas to
    >> zmieni zdanie, prawdopodobnie nie napisze o tym. No chyba że wyklepie
    >> sobie nowe z blachy zamiast płacić XXX PLN :-)
    >
    > Nieno... Da rade :)
    >
    > W ogole pomijam fakt ze w motocyklu ktory nominalnie ma wolne obroty na
    > poziomie 1150-1250 rpm ustawienie ich na 500 rpm jest miszczostfem
    > sfiata.

    Na osłodę dodam, że jak mnie pamięć nie myli, manual do tego modelu
    zaleca ~1700, za to znajomej ZXR400 nie szło dobrze zestroić, gdy miał
    wolne poniżej 2000 rpm (się zdziwiłem jak wsiadłem). Jak jeszcze
    dojdzie zużycie gaźników nakładające się na chimeryczność tego silnika,
    to jest niezłą sztuką zestrojenie tego tak, żeby chodziło dobrze,
    zwłaszcza w górnych partiach obrotów, które ten silnik bardzo lubi.


    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco


  • 36. Data: 2009-07-03 08:38:32
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-03 09:44:21 +0200, Sqeeb <s...@i...community> said:

    >> Ojajebie, jesteś chłopie boski ;-)
    >> BTW - dżapskie buraki, które skonstruowały ten motocykl, pewnie te
    > ż
    >> gówno wiedzą, bo 500 obrotów to raczej za mało dla wysokoobrotowe
    > go
    >> R4...
    >
    > Nie chce sie mieszać w tą farsę, ale mógłbyś coś więcej nap
    > isać nt.
    > 'dlaczego 500 obrotów to za mało'? Myślałem, że jak silnik równ
    > o chodzi
    > i sie nie dławi na najmniejszych możliwych obrotach to jest ok.

    Już Kuczu napisał o smarowaniu, ja za to dodam, że nie widziałem
    jeszcze silnika który by chodził równo, dobrze się wkręcał itede, przy
    obrotach ustawionych po pierwsze tak nisko (dla większości silników z
    800 to minimum, zwykle optymalnie to 1000-1200, a może być i z 1500),
    po drugie w tym konkretnym przypadku jest to 1/3 tego, co zaleca
    producent - ale co oni tam się znają.
    Choć oczywiście nie wykluczam, że mało w życiu widziałem i mamy tu do
    czynienia z geniuszem strojenia gaźników, przy którym dżapscy
    inżynierowie, to leszcze z pustostanem w dyńkach... :->

    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco


  • 37. Data: 2009-07-03 08:43:34
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>

    >
    > Podumał chłopak, poeksperymentował i postanowił się podzielić wiedzą
    > pisząc całkiem wartościowego posta (a to nie zdarza się jest zbyt
    > częste). A Wy się czepiacie jak tylko możecie.
    >
    Patent w sieci ogolnie dostepny od dawna. Nawet na preclach conajmniej 2
    razy kojarze. Wystarczylo wpisać wakuometr w google w pl.rec.motocykle.
    Pierwsza pozycja....
    Pzdr
    PanAdol



  • 38. Data: 2009-07-03 08:49:06
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kuczu napisał(a):
    > No zawsze mozna [...]
    > z kawalka plexi z Praktikera wymodelowac sobie szybe do owiewki. Mozna ?

    Wal sie! :) Wcale nie byla z Praktikera a z profesjonalnej hurtowni
    materialow reklamowych :P

    --
    pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
    zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
    Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
    Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)


  • 39. Data: 2009-07-03 08:53:19
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    zbigi pisze:

    > Wal sie! :) Wcale nie byla z Praktikera a z profesjonalnej hurtowni
    > materialow reklamowych :P

    A to przepraszam :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 40. Data: 2009-07-03 09:09:36
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 3 Lip, 08:23, "JaroKoń" <j...@o...pl> wrote:
    > Olob, daj se siana.
    > Rzucasz diamenty między świnie.

    Między pustostany!
    Choć świnie też tu się pewnie kryją :>

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5 ... 10 ... 12


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: