  • 11. Data: 2009-07-02 21:29:01
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    > To widac

    > wow

    > tak

    > wow x 2

    > aha. To wiele wyjasnia.

    uderz w stół a nożyce się odezwą

  • 12. Data: 2009-07-02 21:35:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    olob kowalski pisze:

    > uderz w stół a nożyce się odezwą

    No tak

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 13. Data: 2009-07-02 21:59:33
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Thu, 2 Jul 2009 17:27:50 +0000 (UTC), "olob kowalski"
    <b...@N...gazeta.pl> wrote:

    >czy prymitywny może ale jest znacznie bardziej dokładny niż zegarowy

    No, powiedzmy że OK.

    >rtęciowy

    A to po czym wnosisz?

    A ZXR400 chodzi na wolnych obrotach chujowo, niezależnie czym go
    bedziesz regulować. Podobnie jak każde inne krótkoskokowe, wysilone,
    rzędowe, czterocylindrowe 400ccm.

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 14. Data: 2009-07-02 22:16:42
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    Eskimos <e...@t...pl> napisał(a):

    > No, powiedzmy że OK.

    > A to po czym wnosisz?

    po tym że woda jest lżejsza od rtęci i bardziej czuła od membrany zegara
    poza tym im cieńsza rurka tym jeszcze większa czułość a tym samym jeszcze
    większa dokładność w ustawieniu ciśnień

    > A ZXR400 chodzi na wolnych obrotach chujowo, niezależnie czym go
    > bedziesz regulować. Podobnie jak każde inne krótkoskokowe, wysilone,
    > rzędowe, czterocylindrowe 400ccm.

    właśnie tak chujowo chodził kiedy dawałem burakom do regulacji zegarami a po
    dzisiejszym włąsnym ustawieniu chodzi jak zegarek na wolnych obrotach przy
    500 obrotach nie gaśnie

  • 15. Data: 2009-07-02 22:20:32
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    > No tak

    wiesz ciebie wkurza najbardziej własna głupota to że jesteś takim burakiem i
    nie wpadłeś na to że banalnie prosto bez wydawania kasy na carbtuna lub
    zegary można synchronizować gaźniki
    ale ja opisałem sposób synchronizacji dla ludzi którzy w odróżnieniu od
    ciebie mają chęć mysleć i nie są burakami za których myslą pieniądze
    pozdrawiam

  • 16. Data: 2009-07-02 22:24:05
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    olob kowalski pisze:

> [...]
    > ale ja opisałem sposób synchronizacji dla ludzi którzy w odróżnieniu od
    > ciebie mają chęć mysleć i nie są burakami za których myslą pieniądze

    Poprosze o jeszcze ! Wysmienite jest to co piszesz :)

  • 17. Data: 2009-07-02 22:27:09
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-07-03 00:16:42 +0200, "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> said:

    > właśnie tak chujowo chodził kiedy dawałem burakom do regulacji zegarami a po
    > dzisiejszym włąsnym ustawieniu chodzi jak zegarek na wolnych obrotach przy
    > 500 obrotach nie gaśnie

    Ojajebie, jesteś chłopie boski ;-)
    BTW - dżapskie buraki, które skonstruowały ten motocykl, pewnie też
    gówno wiedzą, bo 500 obrotów to raczej za mało dla wysokoobrotowego
    R4...

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 18. Data: 2009-07-02 22:30:57
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    de Fresz pisze:

    > Ojajebie, jesteś chłopie boski ;-)

    No niezly jest :)

    > BTW - dżapskie buraki, które skonstruowały ten motocykl, pewnie też
    > gówno wiedzą, bo 500 obrotów to raczej za mało dla wysokoobrotowego R4...

    Bo za nich myslaly pieniadze :)

  • 19. Data: 2009-07-02 22:57:21
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    de Fresz <d...@N...pl> napisał(a):

    > Ojajebie, jesteś chłopie boski ;-)
    > BTW - dżapskie buraki, które skonstruowały ten motocykl, pewnie też
    > gówno wiedzą, bo 500 obrotów to raczej za mało dla wysokoobrotowego
    > R4...

    ojajebie :) mało? a dlaczego mało? z jakich powodów mało umiesz to
    wytłumaczyć? zmuszam ciebie do myslenia :)

  • 20. Data: 2009-07-02 22:58:01
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    > No niezly jest :)