  • Data: 2009-07-06 13:11:49
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: "All" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tytus z Fabryki" w news:h2sn3d$p8g$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    /.../

    > Mniemam, że rzuciłeś okiem na moją relację z parkingu HD w Karpaczu? :).

    > To tak, pierwsza fota i juz plama i to jaka...taki ancfalt, taki winkiel
    > i.....???
    > i nozesz 75 kmh na budziku...

    :)). No wiem, wiem, plama jak cholera.
    Można co najwyżej uwzględnić fak, że na klacie jest kamera i to tak wysoko,
    że szczęki zamknąć się nie da. W tym układzie niczego szalonego,
    jeśli chodzi o budzik, raczej nie będzie :).
    Ale za to winkielki we wszystkich możliwych kierunkach - jak najbardziej.

    Co do formy - też się zgodzę. Nie wszystkim cierpliwości starczy na klikanie.
    Gdyby włączyć jakiś slajdolot....

    Z drugiej strony, takie zestawienia to raczej nie dla Kuczu,
    raczej dla tych, co o H-D marzą nocami :)....

    Dzieki Tytus za wgląd :).

    > T i żółte

    All
    KLE pińcet

    ps. dla lubiących pokaz slaydów, wstawiłem to szlachetne złomowisko :)
    na:
    http://picasaweb.google.pl/All.SWORAM/Karpacz_HD#