  • 21. Data: 2009-09-23 08:31:08
    Temat: Re: o nowej platformie TVP
    Od: travis <m...@g...com>

    ja mam trochę inne zdanie, wydaje mi się że lepiej już inwestować
    30pln miesięcznie za coś może być jakościowo dobre i daje inne
    korzyści.. Wszedłem w opcje TP bo i tak mam u nich net z liveboxem i
    wzięcie tv wiązało się już groszowymi kwotami. A przynajmniej vod mają
    w swojej ofercie co nie ukrywam przydaje się od czasu do czasu

  • 22. Data: 2009-09-23 13:51:20
    Temat: Re: [news] o nowej platformie TVP
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 15-09-2009 o 18:25:25 sensei <n...@n...pl> napisał(a):

    > to sa szacunki "instytutu" ktory jest prywatna firma sponsorowana przez
    > branze satelitarna.

    Więc gdzie im się równać z szacunkami "instytutu" państwowego
    sponsorowanego przez nas wszystkich a zależnego od polityków
    sponsorowanych przez kto wie kogo...

    --
    SW3
    ----

  • 23. Data: 2009-09-23 14:51:39
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    SW3 wrote:

    > Więc gdzie im się równać z szacunkami "instytutu" państwowego
    > sponsorowanego przez nas wszystkich a zależnego od polityków
    > sponsorowanych przez kto wie kogo...

    Akurat znam ten "instytut" z innej branży i bez szkła powiększającego
    widać, że jest to instytut d/s lobbingu.

    M.