eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyo kropelce ... hybrydaRe: o kropelce ... hybryda
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin3
    !goblin.stu.neva.ru!sewer!alphared!news.uzoreto.com!peer01.ams4!peer.am4.highwi
    nds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <6037d430$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1a658$cgm$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6038bca5$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1afnq$hlb$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6038c4f8$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1aic8$j6o$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6038fc20$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1avgv$d05$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6039153a$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1b6me$h82$1$Cav@news.chmurka.net>
    <603e16e6$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1lr4s$gef$1$Cav@news.chmurka.net>
    <603f8bc7$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1o434$ucm$1$Cav@news.chmurka.net>
    <603facc6$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1q1gv$18d$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6040ccde$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1qjcl$b6f$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6040e173$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1qom9$e3s$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6040f041$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1qve1$i8p$1$Cav@news.chmurka.net>
    <60410993$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1rjr0$uer$1$Cav@news.chmurka.net>
    In-Reply-To: <s1rjr0$uer$1$Cav@news.chmurka.net>
    Subject: Re: o kropelce ... hybryda
    Date: Fri, 5 Mar 2021 15:35:24 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 30
    Message-ID: <604241ac$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.152.36
    X-Trace: 1614954924 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 517 83.30.152.36:55961
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2810
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692192
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s1rjr0$uer$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 04-03-2021 o 17:23, J.F. pisze:
    >>>>> W każdym razie ja widzę tą różnicę, nawet na niewidocznym okiem
    >>>>> spadku.
    >>>>> Np. na S5 na odcinku Poznań-Gniezno.
    >>
    >>>> Ale niewidoczny spadek, to mala roznica.
    >
    >>> Nie taka mała - z 10% w jedną stronę w porównaniu do jazdy
    >>> powrotnej.
    >
    >> No wiec 10% wiecej robi 80, to 10% mniej zrobi 60 ?

    >Co Ty bredzisz?
    >Pisałem o PŁASKIM odcinku Poznań-Gniezno.

    >Przy odcinku Kraków_Zakopane różnice będą rzędu kilkudziesięciu
    >procent, w obie strony (czyli pod górę kilkadziesiąt mniej, a z góry
    >kilkadziesiąt więcej).

    A ja pisalem o JG-Wroclaw, gdzie jest ~200m roznicy wysokosci, co
    teoretycnie daje 1kWh , co przy baterii 10kWh daje 10%.

    Poznan Gniezno ... 40m roznicy wysokosci?
    I mowisz, ze to 10% roznicy w zasiegu daje?


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: