-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin3!goblin.stu.neva.r
u!news.mb-net.net!open-news-network.org!aioe.org!news.chmurka.net!.POSTED.c140-
222.icpnet.pl!not-for-mail
From: Cavallino <C...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: o kropelce ... hybryda
Date: Thu, 4 Mar 2021 22:35:30 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <s1rjr0$uer$1$Cav@news.chmurka.net>
References: <6037d430$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<6037fac4$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
<s1a658$cgm$1$Cav@news.chmurka.net>
<6038bca5$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<s1afnq$hlb$1$Cav@news.chmurka.net>
<6038c4f8$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<s1aic8$j6o$1$Cav@news.chmurka.net>
<6038fc20$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
<s1avgv$d05$1$Cav@news.chmurka.net>
<6039153a$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
<s1b6me$h82$1$Cav@news.chmurka.net>
<603e16e6$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<s1lr4s$gef$1$Cav@news.chmurka.net>
<603f8bc7$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
<s1o434$ucm$1$Cav@news.chmurka.net>
<603facc6$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<s1q1gv$18d$1$Cav@news.chmurka.net>
<6040ccde$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
<s1qjcl$b6f$1$Cav@news.chmurka.net>
<6040e173$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<s1qom9$e3s$1$Cav@news.chmurka.net>
<6040f041$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<s1qve1$i8p$1$Cav@news.chmurka.net>
<60410993$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: c140-222.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 4 Mar 2021 21:35:28 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
posting-host="c140-222.icpnet.pl:85.221.140.222";
logging-data="31195";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.8.0
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 210303-8, 03.03.2021), Outbound message
In-Reply-To: <60410993$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692183
[ ukryj nagłówki ]W dniu 04-03-2021 o 17:23, J.F. pisze:
>>> Mnie sie tam jakos udaje.
>
>> A mnie nigdy.
>
> Musisz patrzec dalej i przewidywac co bedzie na drodze ...
No właśnie dalej patrzę i przewiduję - będą kapeluszować.
>>> No jak, przeciez elektrykiem nie oplaca sie szybko jechac :-P
>
>> No, czyli 140 nie jechałem.
>> Za to do 110 przyspieszał bardzo żwawo, więc tym bardziej wkurzały
>> jełopy pierdzielące się 40-tką
>
> Ale przy 40 zasieg wiekszy niz przy 110 :-P
Ale jełopy jadą spaliniakami, gdzie już tak prostej zależności nie ma.
>> Nic w tym oczywistego.
>> Ja bym jechał do Poznania.
>
> A to akurat teren podobny, o ile sie dobrze orientuje :-)
Tyle że na tej odległości, procent jazdy po górach jest już pomijalny.
>
>>>> W każdym razie ja widzę tą różnicę, nawet na niewidocznym okiem spadku.
>>>> Np. na S5 na odcinku Poznań-Gniezno.
>>
>>> Ale niewidoczny spadek, to mala roznica.
>
>> Nie taka mała - z 10% w jedną stronę w porównaniu do jazdy powrotnej.
>
> No wiec 10% wiecej robi 80, to 10% mniej zrobi 60 ?
Co Ty bredzisz?
Pisałem o PŁASKIM odcinku Poznań-Gniezno.
Przy odcinku Kraków_Zakopane różnice będą rzędu kilkudziesięciu procent,
w obie strony (czyli pod górę kilkadziesiąt mniej, a z góry
kilkadziesiąt więcej).
>> Uparł się chłop i widłami mu nawet nie wytłumaczysz.
>> Zapamiętaj raz na zawsze: proporcja będzie 80/20 w jedną i 20/80 w
>> drugą stronę.
>
> No ale
Nie ma ale.
Tak będzie na tym odcinku i to masz zapamiętać.
>>> - to w druga tez by wyszlo niewielkie spalanie :-)
>
>> Równie dobrze możesz się zastanawiać, co by było, gdyby pod górę
>> przejechał 110 na prądzie.
>> Bo tak sobie to wymyśliłeś i już.
>
> nie
No właśnie nie.
>- jesli w jedna strone zostalo 20km na benzynie, a w druga zostaloby
> 40km/benzynie
80 na benzynie.
>> Widać Twoje wyliczenia są funta kłaków nie warte, gdzieś coś
>> popierdzieliłeś.
>
> Albo trzeba sprawdzic w praktyce.
Nie trzeba, bo już sprawdzili.
Te dodatkowe 40 km wzięło się właśnie z różnicy poziomów.
>> 80 można jechać na spaliniaku, albo minimalnie odpuścić gaz i na
>> elektryku.
>
> I mowisz, ze minimalne odpuszczenie gazu wystarcza?
Tak.
>
> Chodzi o chwilowy spadek mocy, czy 80 to akurat ta predkosc, przy ktorej
> komputer decyduje ze wylacza benzyne ?
Blisko, zależy od potrzebnej mocy (czyli tego czy przyspieszasz lub
ukształtowania terenu).
Czasem jest to 10, czasem 70, czasem 90 km/h.
Ale zazwyczaj na płaskim to akurat 80 jesteś w stanie ba biedę utrzymać
w trybie EV.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.03.21 15:35 J.F.
- 05.03.21 18:34 Cavallino
- 05.03.21 19:09 ii
- 05.03.21 19:25 J.F.
- 06.03.21 06:42 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=