-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c140-222.icpne
t.pl!not-for-mail
From: Cavallino <C...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: o kropelce ... hybryda
Date: Thu, 4 Mar 2021 16:47:16 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <s1qve1$i8p$1$Cav@news.chmurka.net>
References: <6037d430$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<6037e802$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<s18rgg$l34$1$Cav@news.chmurka.net>
<6037fac4$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
<s1a658$cgm$1$Cav@news.chmurka.net>
<6038bca5$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<s1afnq$hlb$1$Cav@news.chmurka.net>
<6038c4f8$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<s1aic8$j6o$1$Cav@news.chmurka.net>
<6038fc20$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
<s1avgv$d05$1$Cav@news.chmurka.net>
<6039153a$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
<s1b6me$h82$1$Cav@news.chmurka.net>
<603e16e6$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<s1lr4s$gef$1$Cav@news.chmurka.net>
<603f8bc7$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
<s1o434$ucm$1$Cav@news.chmurka.net>
<603facc6$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<s1q1gv$18d$1$Cav@news.chmurka.net>
<6040ccde$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
<s1qjcl$b6f$1$Cav@news.chmurka.net>
<6040e173$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<s1qom9$e3s$1$Cav@news.chmurka.net>
<6040f041$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: c140-222.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 4 Mar 2021 15:47:14 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
posting-host="c140-222.icpnet.pl:85.221.140.222";
logging-data="18713";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.8.0
X-Antivirus-Status: Clean
X-Antivirus: Avast (VPS 210303-8, 03.03.2021), Outbound message
In-Reply-To: <6040f041$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692177
[ ukryj nagłówki ]W dniu 04-03-2021 o 15:35, J.F. pisze:
>>> Niby nie musi - moze przy tym ladowac baterie lub pobierac z nich
>>> dodatkową moc.
>
>> Ale kto może?
>> Bo silnik nie pobiera żadnej mocy z baterii.
>> Co najwyżej dwa silniki działają razem, albo każdy z osobna.
>
> Tam sa trzy silniki - jeden spalinowy i dwa elektryczne.
> I te elektryczne moga pobierac energie z baterii, lub oddawac, lub jeden
> pobiera, a drugi oddaje ...
No i?
Dalej nie powoduje to, że spaliniak wykonuje napęd za pośrednictwem
silnika elektrycznego.
>> W prawdziwym życiu nie da się jechać po płaskim, bez zwalniania i
>> przyspieszania, nawet przy 50 km/h.
>> Zawsze coś wyskoczy.
>
> Mnie sie tam jakos udaje.
A mnie nigdy.
>>> Pewnie sobie elektryki kupili :-)
>>> Tobie tez w poprzednich latach nie przeszkadzali :-P
>
>> Zawsze mi przeszkadzali.
>
> No jak, przeciez elektrykiem nie oplaca sie szybko jechac :-P
No, czyli 140 nie jechałem.
Za to do 110 przyspieszał bardzo żwawo, więc tym bardziej wkurzały
jełopy pierdzielące się 40-tką
>>> Jest ostry zjazd na poczatku, a potem juz bardziej plasko, z pagorkami.
>
>> Zależy dokąd z tego Karpacza jedziesz.
>
> Do wrocka oczywiscie.
Nic w tym oczywistego.
Ja bym jechał do Poznania.
>
>> W każdym razie ja widzę tą różnicę, nawet na niewidocznym okiem spadku.
>> Np. na S5 na odcinku Poznań-Gniezno.
>
> Ale niewidoczny spadek, to mala roznica.
Nie taka mała - z 10% w jedną stronę w porównaniu do jazdy powrotnej.
A mówimy o praktycznie zerowym spadku.
> I do tego wlasnie pije - ze jakbym w jedna strone przejechal 80km na
> pradzie i 20km na benzynie,
> a w druga 70km na pradzie i 30 km na benzynie
Uparł się chłop i widłami mu nawet nie wytłumaczysz.
Zapamiętaj raz na zawsze: proporcja będzie 80/20 w jedną i 20/80 w drugą
stronę.
> - to w druga tez by wyszlo
> niewielkie spalanie :-)
Równie dobrze możesz się zastanawiać, co by było, gdyby pod górę
przejechał 110 na prądzie.
Bo tak sobie to wymyśliłeś i już.
> Z Zakopanego mialbym 10+3 kWh, z JG 10+1kWh - to nie jest dwukrotna
> roznica.
Widać Twoje wyliczenia są funta kłaków nie warte, gdzieś coś
popierdzieliłeś.
> A w druga strone zakladam
Źle zakładasz.
I na tym poprzestańmy.
>> No może przy wyższych prędkościach nie wystarczy, ale do 80-90 tak, z
>> miejsca jedziesz tylko na prądzie.
>
> No ale mielismy zaczac od jazdy na silniku spalinowym 80-90.
I o tym mówię.
80 można jechać na spaliniaku, albo minimalnie odpuścić gaz i na elektryku.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.03.21 17:23 J.F.
- 04.03.21 22:35 Cavallino
- 05.03.21 15:35 J.F.
- 05.03.21 18:34 Cavallino
- 05.03.21 19:09 ii
- 05.03.21 19:25 J.F.
- 06.03.21 06:42 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
Najnowsze wątki
- 2025-01-08 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-08 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-08 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-07 Aero2
- 2025-01-06 odbiornik GPS z kablem USB
- 2025-01-07 Oszczędzanie nie jest łatwe
- 2025-01-07 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-07 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-01-07 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2025-01-07 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-06 Jeździ, skręca, hamuje
- 2025-01-06 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-06 Białystok => Solution Architect (Java background) <=