  • 11. Data: 2011-07-18 08:36:03
    Temat: Re: numer w Popie jako zombie
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-07-18 10:30, g...@N...gazeta.pl pisze:
    > Wg mnie takie rzeczy tylko w Era-mobile.

    Każdy gdzie indziej się sparzył. Ja akurat na Erze się nie sparzyłem.

  • 12. Data: 2011-07-18 16:29:57
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Tomaszek pisze:

    > Bzdury piszesz. Oni podczas przenoszenia numeru do Play Fresh potrafią
    > "przybić" to na abonament!
    rozumiem. Żeby przenieść numer z ORang do Palya wystarczy jedna wizyta w
    Playu. Dostajesz do podpisania dokument w którym zezwalasz na dokonanie
    przeniesienia w Twoim imieniu, a także drugi dokument w którym
    potwierdzasz zawarcie umowy z operatorem, gdzie będziesz korzystał z
    taryfy....
    I tego nie przeczytałeś natomiast podpisałeś?
    może podesłać Ci parę kartek A4 do podpisania?

    > Oczywiście potem możesz odkręcać temat, ale
    > to ładnie o nich nie świadczy.

    bardzo dobrze o nich świadczy ze potrafią "odkręcić" umowę takiej gapie!

    ToMasz

  • 13. Data: 2011-07-20 09:45:16
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-07-18 18:29, ToMasz pisze:
> [...]

    Tylko, że podpisywałem przeniesienie do Play Fresh, a oni i tak przybili
    abonament. Ponieważ miałem papier w ręku, że chcę do Play Fresh, nie
    mieli się jak wykręcić.

    > bardzo dobrze o nich świadczy ze potrafią "odkręcić" umowę takiej gapie!

    O tak;) Gdybym nie miał papieru w ręku, że przeniesienie było do Play
    Fresh to ugrałbym dokładnie nic.

    Ile Ci płacą za robienie im dobrej opinii?

  • 14. Data: 2011-07-28 07:17:45
    Od: "<Misio Pysio>" <k...@n...pl>

    > W playu wybierz sobie taryfę LongPlay 1, dostaniesz godzinkę do
    > wszystkich za 1zł przez 6 miesięcy. to sie nazywa sponsorowanie?
    > odjeście po pół roku kosztuje 1 kartkę a4+list polecony

    Mnie w salonie gdy brałem taki zestaw dla dzieciaka (sim na umowę bez
    lojalki) powiedziano że 1 zł za 60 min do wszystkich obowiązuje całą umowę a
    nie tylko 6 miesięcy. Można też było zamiast 60 min wybrać no-limit do
    playa. Więc kto miał rację, a może mylimy oferty?

  • 15. Data: 2011-07-28 07:20:16
    Od: "<Misio Pysio>" <k...@n...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ile Ci płacą za robienie im dobrej opinii?
    > --

    A ile tobie PIS za każdy post z sygnaturką podkreślający chore poglądy
    Kaczyńskiego skrzyżowane z obłędem Macierewicza?