  • Data: 2011-02-12 20:44:23
    Temat: Re: numer alternatora
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "michal" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:f131520f-e47b-4a75-b5b3-ddfe7ff193dd@x1g2000yqb
    .googlegroups.com...

    > To co za problem wymienić same łożyska ?

    Łożyska są dwa czy trzy, do tego komutator i jakieś tulejki. Sam tego nie
    zrobie, wiec wyjęcie, zawiezienie, robota, włożenie.
    Całość zajmie troche czasu. Koszt u kogoś, kto zajmuje sie alternatorami to
    ok 150 zł jesli przywioze mu wyjęty.

    Teraz - używka 80-100zł, a używany po regeneracji (czyli taki z nowymi
    łożyskami, tulejkami, komutatorami, szczotkami, regulatorem i co tam jeszcze
    w kotku siedzi) to 250 zł z pisemną gwarancją. Poświęce popołudnie i
    wyciągne stary, wsadze "nowy" i auto nie musi stać na podwórku, zwlaszcza,
    ze codziennie jest potrzebne.

    IMO nie opłaca mi sie robić łożysk, a jeszcze moze opędzluje stary
    alternator na allegro za pięć dych.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl