  • 31. Data: 2009-09-08 20:38:33
    Temat: Re: nudne pytanie o pierdziawki
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Tue, 8 Sep 2009 22:30:51 +0200, "Miroslaw Szejduk" <s...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >Ja uzywalem do niedawna logitech Z4 jak na komputerowe glosniki byly bardzo
    >dobre ale mam lekkie odchyly co do jakosci dzwieku przez zestaw audio w salonie
    >to zmienilem na glosniki MAGNAT SUPREME 200 za 200 zl wychaczylem na allego
    >glosniki napedza stary dwudziestoletni wzmacniacz na mosfetach od mini wiezy
    >akai kupiony na gieldzie samochodowej za 50 zl. Gra to nieporównywalnie lepiej
    >od kazdego zestawu glosników do komputera. Wiec jesli masz miejce na wzmacniacz
    >to zastanów sie nad tym. Zadne glosniki dedykowane do komputera tak nie zagraja,

    dzieki, ale zlecenie bylo dosc specyficzne pod tym wzgledem. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 32. Data: 2009-09-08 23:11:19
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Tue, 08 Sep 2009 16:23:07 -0400, rs napisał(a):

    > wiem, ale skoro one maja problem z pasmem, z dynamika tez sobie nie
    > poradza, nie mowiac juz o odtworzeniu przestrzeni sceny muzycznej i
    > dodatkowych znieksztalceniach wprowadzanych przez ich elementy
    > aktywne. prawda? <rs>

    Na litość bogów, czego oczekujesz od głośniczków tej klasy? Nagłośnienia na
    miarę filharmonii? Zdajesz sobie sprawę, że typowe głośniki komputerowe 2.0
    mają z reguły pasmo przenoszenia zaczynające się od 140-200Hz? Toż moje
    głośniki od starego zestawu Hi-Fi mają pasmo przenoszenia zaczynające się
    od 60Hz, a muzykę klasyczną odtworzą lepiej niż _dowolny_ zestaw
    komputerowych głośników z subwooferem!

    Mi się wydaje, że problem jest zresztą nie w paśmie tylko w twoich
    wymaganiach.

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 33. Data: 2009-09-08 23:13:24
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Tue, 08 Sep 2009 16:24:36 -0400, rs napisał(a):

    > a co bys polecil, bo mnie czeka zmiana w najblizszym czasie. system -
    > ktores windows. <rs>

    Asus Xonar DX jeśli ogranicza cię budżet, Xonar Essence STX jeśli nie.

  • 34. Data: 2009-09-09 07:21:46
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    > Asus Xonar DX jeśli ogranicza cię budżet, Xonar Essence STX jeśli nie.

    I znalazla sie odpowiedz :) W zasadzie tez podalbym taka propozycje z wersja
    DX :) Przyjemna karta, ale ja do wlasnych potrzeb wymagam czegos
    wielokanalowego i wlasnie na takich pracuje.
    Pozdrawiam.

  • 35. Data: 2009-09-09 09:33:43
    Od: Olek <o...@u...eu>

    rs wrote:
> [...]
    > karty w kompie, w cenie do ok. 300zl, zeby sie dalo je postawic na
    > polce i sluchac muzyki powaznej i radia bez wyraznego obrzydzenia?

    najpierw chcesz małe kolumienki do 300 zł, później chcesz super basy i
    jedzieszpo kolei wszystkich, że nie proponują Ci subwoofera - wesoło

  • 36. Data: 2009-09-09 11:54:28
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 8 wrzesień (wtorek), gdy o godzinie 18:40 *rs* w pocie czoła
    naskrobał(a):

> [...]
    > karty w kompie, w cenie do ok. 300zl, zeby sie dalo je postawic na
    > polce i sluchac muzyki powaznej i radia bez wyraznego obrzydzenia?

    Logitech Z-10, choć przy dzisiejszym kursie euro może przekroczyć 300zł.

    http://www.benchmark.pl/mini-recenzje/Logitech_Z-10_
    _doskonale_brzmienie_cyfrowego_stereo-1271.html

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2009-09-09 13:50:20

  • 37. Data: 2009-09-09 15:59:44
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 09 Sep 2009 11:33:43 +0200, Olek <o...@u...eu>
    wrote:

    >najpierw chcesz małe kolumienki do 300 zł, później chcesz super basy i
    >jedzieszpo kolei wszystkich, że nie proponują Ci subwoofera - wesoło

    nastepnym razem jak juz cie podkusi zeby odpowiedziec, upewnij sie, ze
    zrozumiales, to co przeczytales. <rs>

  • 38. Data: 2009-09-09 16:00:13
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    dzieki. <rs>

  • 39. Data: 2009-09-09 16:09:53
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

  • 40. Data: 2009-09-09 16:52:46
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > ok. i pewnie creative tez sie stanie.
    > ale co do muzyki klasycznej to niestety mylicie sie poanowie. to
    > wlasnie w niej wystepuja najnizsze dzwieki, a produkuja je takie
    > instrumenty jak chocby duzy fortepian, kontrabas, harfa, kontrafagot i
    > pare innych. wszystkie produkuja najnizsze dzwieki w przedziale
    > 20-40Hz. chcecie zebym uwierzyl, ze takie creativy odtworza tak niskie
    > czestotliwosci, ktorych czesto nie odtwarzaja nawet duze kolumny
    > podlogowe? <rs>

    Puknij sie prosze w glowe, pytasz o dwie kolumienki a marudzisz ze ci ludzi
    dwie zamiast trzech doradzaja, ze nie maja suba i ci najnizszych
    czestotliwosci nie odtworza. Zastanow sie prosze czego chcesz. Chcesz
    pierdziawki czy hi-fi ?