  • 11. Data: 2009-09-08 18:22:28
    Temat: Re: nudne pytanie o pierdziawki
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    > No nie no, lepiej zagrają lepsze Geniusy, o całe niebo lepiej Microlab
    > Solo 6C albo 7C. To też komputerowe głośniki.

    Microlaby tez sa bardzo dobre i charakteryzuja sie przyzwoitym brzmieniem -
    oczyweiscie z przywoita karta, bo wszczepiki to odpadaja na dzien dobry :)

  • 12. Data: 2009-09-08 18:23:14
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    Oczywiscie proste creativy tez odpadaja.... jak chocby audigy1....

  • 13. Data: 2009-09-08 18:48:07
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    rs pisze:

    > ciekawe. mowisz, ze w muzyce klasycznej nie uzywa sie instrumentow
    > generujacych niskie i bardzo niskie tony? <rs>

    Zwyczajnie nie słyszałem klasycznej muzyki która miałaby styl umcz-umcz.

  • 14. Data: 2009-09-08 18:49:33
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    rs pisze:

    > czy odtwarzanie basow od razu musi znaczyc dudnienie? szukam malych
    > kolumienek komputerowych, ktore z zasady swojej budowy, charakteryzuja
    > sie stosunkowo kiepskim przenoszeniem niskich tonow. tylko tyle. <rs>

    T40 nie stosuje się do tej zasady i bas reprodukuje dobrze.

  • 15. Data: 2009-09-08 18:50:34
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Gamariel pisze:
    > Oczywiscie proste creativy tez odpadaja.... jak chocby audigy1....

    Do Microlabów polecałbym Xonara :)

  • 16. Data: 2009-09-08 19:00:05
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Tue, 8 Sep 2009 20:20:12 +0200, "Gamariel"
    <g...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie tak niskie aby zaraz byl potrzebny konkretny subwoofer :) Ten creativa
    >wystarczy

    ok. i pewnie creative tez sie stanie.
    ale co do muzyki klasycznej to niestety mylicie sie poanowie. to
    wlasnie w niej wystepuja najnizsze dzwieki, a produkuja je takie
    instrumenty jak chocby duzy fortepian, kontrabas, harfa, kontrafagot i
    pare innych. wszystkie produkuja najnizsze dzwieki w przedziale
    20-40Hz. chcecie zebym uwierzyl, ze takie creativy odtworza tak niskie
    czestotliwosci, ktorych czesto nie odtwarzaja nawet duze kolumny
    podlogowe? <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 17. Data: 2009-09-08 19:15:04
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    rs pisze:

> [...]
    > 20-40Hz. chcecie zebym uwierzyl, ze takie creativy odtworza tak niskie
    > czestotliwosci, ktorych czesto nie odtwarzaja nawet duze kolumny

    Zapomniałeś o organach, które mogą zejść do infradźwięków. Nie, Creative
    T40 nie odtworzą tego. Komputerowy sub może nawet spróbuje odtworzyć,
    ale jakość tego odtworzenia będzie taka, że szkoda gadać. Lepiej już
    słuchawki podłączyć...

  • 18. Data: 2009-09-08 19:23:41
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Tue, 08 Sep 2009 20:48:07 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    >Zwyczajnie nie słyszałem klasycznej muzyki która miałaby styl umcz-umcz.

    a nie pomylila ci sie muzyka klasyczna z muzyka biesiadna? <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 19. Data: 2009-09-08 19:24:57
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Tue, 08 Sep 2009 20:49:33 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    >T40 nie stosuje się do tej zasady i bas reprodukuje dobrze.

    a tak z ciekawosci, bo zadna z ogladanych przeze mnie stron nie
    zawierala tej informacji, moglbys mi podac pasmo przenoszenia tych
    kolumienek? <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 20. Data: 2009-09-08 19:31:08
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    rs pisze:

    > a nie pomylila ci sie muzyka klasyczna z muzyka biesiadna? <rs>

    Nie.