  • 1. Data: 2009-09-08 16:40:01
    Temat: nudne pytanie o pierdziawki
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    jakie byscie polecili dwie male kolumienki, podlaczane bezposrednio do
    karty w kompie, w cenie do ok. 300zl, zeby sie dalo je postawic na
    polce i sluchac muzyki powaznej i radia bez wyraznego obrzydzenia?
    z gory dzieki za jakis namiar. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 2. Data: 2009-09-08 16:43:32
    Temat: Re: nudne pytanie o pierdziawki
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Uzytkownik "rs" <n...@n...spam.com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > karty w kompie, w cenie do ok. 300zl, zeby sie dalo je postawic na
    > polce i sluchac muzyki powaznej i radia bez wyraznego obrzydzenia?

    Creative Gigaworks T40. Troszke ponad trzy stówy ale zdecydowanie warto :)
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-09-08 17:27:11
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Tue, 8 Sep 2009 18:43:32 +0200, "Santana" <s...@i...pl>
    wrote:

    >Uzytkownik "rs" <n...@n...spam.com> napisal w wiadomosci
    >>

    >Creative Gigaworks T40. Troszke ponad trzy stówy ale zdecydowanie warto :)

    dzieki za odpowiedz. wygladaja gracko.
    czy ten basxport system jest wystarczajaco wydajny, ze nie trzeba
    dodatkowego subwoofera? <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 4. Data: 2009-09-08 17:31:23
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    rs pisze:

    > dzieki za odpowiedz. wygladaja gracko.
    > czy ten basxport system jest wystarczajaco wydajny, ze nie trzeba
    > dodatkowego subwoofera? <rs>

    Do muzyki klasycznej subwoofer nie jest potrzebny; to co jest w T40
    wystarcza z naddatkiem.

  • 5. Data: 2009-09-08 17:33:02
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.com> napisał w wiadomości

    > dzieki za odpowiedz. wygladaja gracko.
    > czy ten basxport system jest wystarczajaco wydajny, ze nie trzeba
    > dodatkowego subwoofera? <rs>

    Pytałeś o głośniki które będą przyzwoicie grać. Jak chcesz dudnienia to
    znajdziesz sporo tańszych zestawów z subwooferem. Najlepiej spróbuj gdzieś
    posłuchać, bo może się okazać że mamy diametralnie różne pojęcie o dobrym
    dźwięku. Osobiście nie słyszałem nic (z komputerowych głośników oczywiście)
    co grałoby lepiej, a robie od lat z kompami i sporo różnego sprzetu
    słyszałem :)
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-09-08 17:56:24
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Tue, 08 Sep 2009 19:31:23 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    >Do muzyki klasycznej subwoofer nie jest potrzebny; to co jest w T40
    >wystarcza z naddatkiem.

    ciekawe. mowisz, ze w muzyce klasycznej nie uzywa sie instrumentow
    generujacych niskie i bardzo niskie tony? <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 7. Data: 2009-09-08 18:01:36
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    .

    >Pytałeś o głośniki które będą przyzwoicie grać. Jak chcesz dudnienia to
    >znajdziesz sporo tańszych zestawów z subwooferem.

    czy odtwarzanie basow od razu musi znaczyc dudnienie? szukam malych
    kolumienek komputerowych, ktore z zasady swojej budowy, charakteryzuja
    sie stosunkowo kiepskim przenoszeniem niskich tonow. tylko tyle. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 8. Data: 2009-09-08 18:06:39
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Santana pisze:

> [...]
    > o dobrym dźwięku. Osobiście nie słyszałem nic (z komputerowych głośników
    > oczywiście) co grałoby lepiej, a robie od lat z kompami i sporo różnego

    No nie no, lepiej zagrają lepsze Geniusy, o całe niebo lepiej Microlab
    Solo 6C albo 7C. To też komputerowe głośniki.

  • 9. Data: 2009-09-08 18:19:54
    Od: NoRek <a...@w...pl>

    rs wrote:
> [...]
    > karty w kompie, w cenie do ok. 300zl, zeby sie dalo je postawic na
    > polce i sluchac muzyki powaznej i radia bez wyraznego obrzydzenia?

    poszukaj czegos takiego jak
    Microlab Solo1c, z racji tego ze obudowy
    tego sa z "drewna" i jest jeden ale wiekszy
    glosnik powinno to grac sporo lepiej niz te
    gigaworksy. Jednak niech sie moze wypowie
    ktos kto je slyszal :)

    --
    NoRek

  • 10. Data: 2009-09-08 18:20:12
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    > ciekawe. mowisz, ze w muzyce klasycznej nie uzywa sie instrumentow
    > generujacych niskie i bardzo niskie tony? <rs>

    Nie tak niskie aby zaraz byl potrzebny konkretny subwoofer :) Ten creativa
    wystarczy