  • Data: 2019-11-28 13:20:26
    Temat: Re: [ntg] ZGAGA
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.11.2019 o 22:48, sundayman pisze:

    > Cieszę się, że nie jestem w tym sam :)

    Można powiedzieć, że nawet bardzo nie jesteś sam.

    > To dlatego ona mnie klepie po bębnie i mówi "mój misiu ty !".
    >
    > A w środku sobie myśli : "O! I to jest grubas wstrętny. To jest otyłość
    > i nadwaga. Niepoczebnie się przejmuję i odchudzam nonstop. "

    No właśnie, to tak jak my patrzymy w telewizor i mówimy "jak to dobrze
    że to nie nas spotkało".

    > Ona co chwila ma jakąś dietę, którą sobie tam gdzieś zamawia i jej
    > przynoszą. I ona mi połowę tych dań oddaje jak je coś nie odpowiada albo
    > jest za dużo. Ja głupi to zżeram bo sobie myślę, że skoro to niby
    > odchudzające jest, to przecież spoko. Potem oczywiście muszę się dopchać
    > czymś innym, bo to są jakieś kiełki albo inne rośliny w ilości żenującej.

    O to właśnie chodzi. Tyle, że to niekoniecznie jest świadome działanie,
    ale one tak mają. Ja musiałem długo walczyć, jest lepiej, ale na wagę
    wolę wchodzić bez świadków, inaczej jest to traktowane prawie jak
    prowokacja ;)

    Pozdrawiam

    DD