  • Data: 2005-03-24 23:58:54
    Temat: Re: ns.tpnet.pl leży
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nastał nam piękny 25 marzec 2005 roku,
    kiedy to Tomasz Śląski posłał(a) w świat wiadomość

    > Inna sprawa, że gdyby wszyscy, zamiast
    > narzekać, solidarnie się wzięli i odcięli intranet tepsowy od contentu,
    > ktory w 99% stoi poza tepsą, to może w koncu coś by się wskórało. Bo na
    > grzyba komuś wielka sieć dostępowa bez contentu - 9393 nie nadążało by
    > przyjmować reklamacji.

    Z taką pewną nieśmiałością zauważę, że to odgrzewanie zeszłorocznego
    kotleta.
    Akurat mija rok od narodzin "koalicji". Ktoś jeszcze o niej pamięta? ;-)

    A przecież temat odcinania już przerabialiśmy.
    TP odcięła "content" od domów.
    Takie Allegro wytrzymało dwa, czy trzy dni?

    Nie wiem, może taki Onet zaryzykowałby pierwsze miejsce na pudle wśród
    portali i odciął się na, dajmy na to, miesiąc od "intranetu"?
    Oczywiście Gazeta, WP, czy Interia (choć osłabiona ostatnią klapą ostatniej
    emisji) solidarnie przyłączyłyby się do sabotowania "intranetu".

    "Content" chciałby tanio kupić "młodociany hosting" plus "młodocianą
    ostatnią milę" i trzaskać kasę.

    Dream must go on.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,