  • Data: 2005-03-25 10:57:17
    Temat: Re: ns.tpnet.pl leży
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Śląski napisał(a):

    > Usery cię zjedzą. Inna sprawa, że gdyby wszyscy, zamiast narzekać,
    > solidarnie się wzięli i odcięli intranet tepsowy od contentu, ktory w
    > 99% stoi poza tepsą, to może w koncu coś by się wskórało. Bo na grzyba
    > komuś wielka sieć dostępowa bez contentu - 9393 nie nadążało by
    > przyjmować reklamacji.

    Tom, to jest problem, który swojego czasu próbowałem przedyskutowac z
    "koalicją". Bo tak sie dziwnie w naszym kraju porobiło, że 80 % userów
    działa w jednym segmencie sieci, a 80 % kontentu w pozostałych. Nie chce
    tu przedstawiać szczegółowych analiz, dlaczego tak się stało, ale faktem
    jest, że to własnie tej drugiej stronie - czyli kontentowi - zależy na
    tym, żeby uzytkownicy "intranetu" z niego korzystali.

    Inna sprawą jest, DLACZEGO tylko niewielki procent użytkowników korzysta
    z dostępu innego niz tepe. Porównaj sobie historyczne ceny 1 mbps w
    "intranecie" i u pozostałych (a przede wszystkim tzw. koszty
    instalacyjne) i dojdziesz do dziwnych wniosków.

    M.