  • Data: 2011-10-25 21:54:21
    Temat: Re: nowy tv samsunga z internetem
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Klapacjusz" <k...@o...pl> wrote in message
    news:mf3aa71if5nu4f91j2obun058mat1q1n8c@4ax.com...
    > chce kupic nowy tv led 42 cale, najpewniej bedzie to samsung,
    > pytanie do uzytkownikow tychże:
    >
    > czy widżety w telewizorach samsunga pozwalaja na
    > wpisanie dowolnego adresu serwisu ze streamingiem wideo online,
    > czy są to dalej tylko mozliwosci ograniczone do YouTuba?

    Mam od maja UN46D7000 (Amerykańska wersja tego co
    można kupić w Europie pod numerkiem UE46D7000) i ma
    tzw. webbrowser... Jest to jakaś porażka która nie wspiera
    flash, a więc nie zrobisz nic ze streamingiem wideo...
    Pogooglasz sobie, pochodzisz po wikipedii i tyle.
    Do tego pilot do telewizora, ten z klawiaturą, działa tylko
    w webbrowser a nie działa w aplikacji youtube! Nie można
    też podłączyć do telewizora myszki USB, a więc sterowanie
    webbrowserem też jest problematyczne: na pilocie jest taki
    prostokątny guzik do łechtania palcem, jak w Blackberry.

    Idea piękna, szkoda tylko że nie dodali wsparcia dla flasha
    i nie obsługują złącz USB (których telewizor ma 3, nie wiem
    po co?) do obsługi myszki, klawiatury (USB czy bluetooth).

    A więc raczej daj spokój sobie z tymi telewizorami
    z internetem, kup tańszy model i podłącz do telewizora
    normalny komputer z normalnym webbrowserem+flash...

    No chyba że zależy Ci na panelu z maksymalnym kontrastem
    i jakością obrazu bo tylko te najdroższe modele z webbrowserem
    (D7000, D7050 i D8000) mają najlepszy kontrast i szybkie (240Hz)
    odświeżanie ramki...