  • Data: 2011-10-26 17:31:08
    Temat: Re: nowy tv samsunga z internetem
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł" <p...@n...pl> wrote in message
    news:j89dk3$q0a$1@mx1.internetia.pl...

    > Widget działa również w telewizorach z 2011 roku.
    > Sposób postępowania przy instalacji jest identyczny jak w telewizorach z
    > roku 2010. Jedynie nieco inaczej nazywają się pozycje w menu jakie trzeba
    > wywołać.

    No właśnie mam z tym problem... :-)
    Nie mam niczego takiego jak Internet@TV. Nie mam Id log...
    Mam SmartHUB, mam SocialTV - w obu przypadkach jako login
    nie jest akceptowany develop a wymagany jest e-mail adres.
    Jak nacisnę niebieski guzik "D Settings" będąc w ekranie SmartHub
    dostaję menu na ekranie z takimi pozycjami:

    Tytuł Settings (Ustawienia)
    Account Management (Zarządzanie kontem - pozycja wygaszona)
    Service Manager (Zarządzca Usług)
    Reset
    Properties

    Gdzie mam więc wpisać ten 'develop' w telewizorze D7000?

    Mam podejrzenia że zostało to zmienione bo widzę jakiś
    komunikat o łączeniu kont między Samsung i Smart TV.