  • Data: 2010-01-17 12:26:54
    Temat: Re: nowy trick glin
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 17 Jan 2010 11:55:49 +0100, kogutek wrote:
    >Jakiś miesiąc temu zrobiłem sobie jaja i napisałem że instaluję kamerkę żeby
    >mieć bat na piratów. Jaki niedobry się wtedy zrobiłem. Tylko ze trzy osoby
    >uznały to co napisałem za żart. Kamerka to doskonały środek techniczny
    >pozwalający udowodnić że ktoś nam wjechał w tył a nie że to my żeśmy cofali.

    Ale ty pisales ze chcesz miec bat na piratow, a nie na wlasne ciekawe
    przypadki. A to jednak co innego ..

    >Pokaże kto miał pierwszeństwo i jakie światło się świeciło na sygnalizatorze.
    >Pozwala na dokładne zmierzenie prędkości z jaką się poruszaliśmy, można również
    >określić czy te 180 co nam pokazuje niebieski na radarze to nasza prędkość czy
    >kogoś złapanego 5 minut wcześniej itp.

    Owszem, ale tak prawde mowiac to jesli chodzi o mnie to zawsze im sie
    predkosc zgadzala. Ci z jakims tam czesciowym poczuciem uczciwosci
    naprawde oszukiwac nie musza - wystarczy spojrzec na nasze drogi ze
    piratow do zlapania nie brakuje.

    Oczywiscie moga sie zdarzyc i gorsi.

    >To nie musi być super kamera. Wystarczy
    >taka w starym telefonie, leżącym gdzieś w szufladzie.

    Az taki bardzo stary nie moze byc, bo nie ma kamery, ma za mala
    pamiec. No i oprogramowac trudno.
    A szkoda, bo bylby idealny.

    >Jeśli by było dużo osób posiadających kamerki. I robili by użytek
    >również w taki sposób że dokumentowali by czasami niezbyt odpowiedzialne a
    >czasami wręcz zagrożone sporymi karami zachowania policjantów. To może po pewnym
    >czasie policjant stał by się partnerem a nie panem naszej kasy.

    Taa .. ale reszta obywateli tez jest rozna, zaczna masowo wysylac
    filmy, najpierw zmusza policjantow do jazdy 50, a potem wszyscy beda
    musieli jechac 50, bo jak ktos radiowoz wyprzedzi, to policjant
    zaniedbal obowiazkow :-)

    J.