  • Data: 2011-12-13 19:49:11
    Temat: Re: nowy taryfikator i 5pkt za rozmowę
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Przede wszystkim staram się w ogóle nie rozmawiać w czasie jazdy. I to

    szklana wody zamiast.... tez tak mozna ;)

    Mam 3 sluchawke bt w zyciu i nawet z okularami np p-slonecznymi bez problemu.
    Moze miales kiedys taka wielka jak paczka fajek, te pierwsze takie byly no to
    zmien na cos nowego, malego, lekkiego.

    Z palcem w d... zaloze lewa reka nawet na ucho nie odrywac wzroku od jezdni a
    tak w ogole nosze ja czasami po 10h dziennie bo jej nie czuje zwykle. Genialny
    wynalazek.