  • Data: 2012-05-31 11:28:00
    Temat: Re: nowy "sukces" Tuska XPOST
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jq7bk9$meq$1@inews.gazeta.pl...

    > Powitanko,

    > Alez ja sie ciesze i doceniam. Tylko z mojego czysto subiektywnego punktu
    > widzenia cale te wysilki ida na marne, bo znajdzie sie taki Galas, ktory
    > zakorowalby nawet Sahare.
    > Byla sobie waziutka Nowoursynowska, jechalo sie nia powoli, bo tlum studentow
    > SGGW stal na przystanku i sie tam nie miescil, do tego po 1 pasie. Zrobili
    > super droge, w miare rowna, po 2 pasy, sciezka rowerowa, chodnik i... zamiast
    > 1 swiatel 4. W efekcie predkosc przejazdu spadla. Takich przykladow jest
    > wiecej.
> [...]

    Nie mam twoich problemów. Mieszkam w małej mieścinie, gdzie wszędzie jest o rzut
    kamieniem.
    Ale z twoich słów i niechęci do "głupiej baby z PO" wnioskuję, że lepszy, twoim
    zdaniem, był Lech Kaczyński, którego jedynym zajęciem na stołku prezydenta
    Warszawy było wysyłanie zawiadomień do prokuratury o domniemanych przestępstwach
    dokonanych przez jego poprzedników.
    Twojego zdania nie podzielają inni mieszkańcy stolicy, którzy tę "głupią babę z
    PO" wybrali na drugą kadencję.

    --
    Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją
    karierę polityczną".