  • 21. Data: 2009-01-13 20:13:48
    Temat: Re: nowy sport
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-01-13 20:25, Użytkownik de Fresz napisał:

    > A czym jeździsz?

    Rowerem.
    A pracuje na budowie obok domu i przez myśl mu nie przejdzie że są
    ludzie którzy prawa jazdy potrzebują do zarobienia na życie.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2009-01-13 21:11:08
    Od: a...@b...org.pl (Janusz A. Urbanowicz)

    de Fresz <d...@n...o2.pl> writes:

    > A czym jeździsz?

    GSF 400

    =alx
    --
    JID: a...@h...pl
    PGP: 0x46399138

  • 23. Data: 2009-01-13 21:13:32
    Od: a...@b...org.pl (Janusz A. Urbanowicz)

    RadoslawF <r...@g...pl> writes:

    > Rowerem.
    > A pracuje na budowie obok domu i przez myśl mu nie przejdzie że są
    > ludzie którzy prawa jazdy potrzebują do zarobienia na życie.

    Ależ rozumiem, nie rozumiem za to podejścia ,,ja jestem król szosy i
    przepisy mnie nie dotyczą''. Grawitacja też mu się nie podoba?

    =alx

  • 24. Data: 2009-01-13 21:20:29
    Od: a...@b...org.pl (Janusz A. Urbanowicz)

    RadoslawF <r...@g...pl> writes:

> [...]
    > ludzie którzy prawa jazdy potrzebują do zarobienia na życie.

    Ależ rozumiem, nie rozumiem za to podejścia ,,ja jestem król szosy i
    będę łamał przepisy i ma mnie nie sięgnąć żadna kara''. Jak prawo
    jazdy takie ważne, to niech jeździ tak, żeby nie stracić. Albo niech
    zmieni pracę jak chce pałować dla przedłużenia penisa.

    =alx

  • 25. Data: 2009-01-13 23:04:13
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-01-13 22:20, Użytkownik Janusz A. Urbanowicz napisał:

> [...]
    > jazdy takie ważne, to niech jeździ tak, żeby nie stracić. Albo niech
    > zmieni pracę jak chce pałować dla przedłużenia penisa.

    Nie nie rozumiesz i dorabiasz teorie w stylu "król szosy".
    Ja proponuje zrób sobie prawo jazdy na samochód,
    kup lup pożycz a potem zrób sobie symulację "wyjazdu na wakacje"
    czyli trasa morze - góry - morze (albo odwrotnie).
    Jak wrócisz to pogadamy bo jak na razie to nie mamy o czym.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2009-01-14 08:22:55
    Od: fv <f...@c...com>

    Janusz A. Urbanowicz wrote:
    > A po co w jeden dzień?

    Nie rozumiem pytania, wystarczą trzy fotoradary na odcinku dom <-> morze abyś stracił
    uprawnienia.
    Dla mnie to jest dokładnie 518km i boję się, że mogę kiedyś trafić taki dzień, że
    ktoś akurat trzy
    spośród setek atrap uruchomi.

    > Zapomniałeś sprawdzić czy matka siedzi z tyłu, tzn szpital mam ulicę
    > od domu a tak namnożyłeś nieprawdopodobieństw, że pozostaje mi
    > powiedzieć tylko: BUAHAHAHA!

    To jest śmieszne, puki cię nie spotka osobiście.

> [...]
    > dobrego powodu żeby mieć, więc twoje skomlenie, jaka to tragedia, że
    > ci zabiorą za pałowanie w drodze na wakacje, jakoś nie znajduje u mnie

    A co mnie to obchodzi, to jest grupa dyskusyjna a nie prywatny blog. Empatia ma tu
    drugorzędne
    znaczenie a liczą się argumenty i fakty. A fakty są takie, że ludzie tracą prawo
    jazdy w jeden
    dzień. Im więcej fotoradarów, tym łatwiej będzie prawko stracić.

    Dodatkowo wkurzające jest to, że władze traktują fotoradary, motocykle pościgowe i
    lotne brygady jak
    źródło dochodu; wycierając sobie jednocześnie bezpieczeństwem gembę.

    > Jestem za to w stanie sobie doskonale wyobrazić jak
    > lecisz mi na czołówke na dwupasmowej, bo wydaje ci się, że przepisy
    > cię nie dotyczą.

    A co to ma wspólnego z bezsensownie postawionymi fotoradarami? Ale nie bój się, umiem
    sobie
    wyprzedzanie zaplanować. A skoro już przy tym jesteśmy, to obejrzyj sobie "Uwaga
    pirat" i policz ile
    razy ktoś leciał na czołówkę a ile razy dostał ktoś za to mandat.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 27. Data: 2009-01-14 08:33:51
    Od: "Monster" <m...@o...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości
> [...]
    > czyli trasa morze - góry - morze (albo odwrotnie).
    > Jak wrócisz to pogadamy bo jak na razie to nie mamy o czym.

    nie przesadzajmy,jeżdżę dużo,na pewno nie całkiem przepisowo,przynajmniej
    raz w miesiącu lecę na Wrocław ósemką gdzie radarów jest łącznie z 50
    +patrole itp
    Z CB nie kozystam,od kilku lat mam ZERO punktów,trzeba się
    przystosować-jeśli masz 70 to wystarczy nie przekraczać 80-90 i już,ale
    jeśli myślisz o pyceniu 140 w zabudowanym to nie ma o czym rozmawiać

    Monster
    BMW R1100S

  • 28. Data: 2009-01-14 08:40:46
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Monster"
    >Z CB nie kozystam,od kilku lat mam ZERO punktów,trzeba się
    >przystosować-jeśli masz 70 to wystarczy nie przekraczać 80-90 i już,ale

    Kurczę, a dlaczego nie można nie przekraczać 70, jeśli jest 70?

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb She was only the statistician's daughter,
    `b K...@e...eu.org d' but she knew all the standard deviations

  • 29. Data: 2009-01-14 09:03:48
    Od: fv <f...@c...com>

    Mariusz Kruk wrote:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Monster"
    >
    > Kurczę, a dlaczego nie można nie przekraczać 70, jeśli jest 70?

    Bo to jest zachowanie aspołeczne i społecznie nieakceptowalne.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 30. Data: 2009-01-14 09:24:25
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "fv"

    A, to ja przepraszam.

    --
    [------------------------] This isn't an error message; I'm just \show-
    [ K...@e...eu.org ] ing something.(TeX)