    From: fv <f...@c...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: nowy sport
    Date: Wed, 14 Jan 2009 09:22:55 +0100

    Janusz A. Urbanowicz wrote:
    > A po co w jeden dzień?

    Nie rozumiem pytania, wystarczą trzy fotoradary na odcinku dom <-> morze abyś stracił
    uprawnienia.
    Dla mnie to jest dokładnie 518km i boję się, że mogę kiedyś trafić taki dzień, że
    ktoś akurat trzy
    spośród setek atrap uruchomi.

    > Zapomniałeś sprawdzić czy matka siedzi z tyłu, tzn szpital mam ulicę
    > od domu a tak namnożyłeś nieprawdopodobieństw, że pozostaje mi
    > powiedzieć tylko: BUAHAHAHA!

    To jest śmieszne, puki cię nie spotka osobiście.

    > Tak żebyśmy mieli jasność, nie mam prawa jazdy na samochód i nie widzę
    > dobrego powodu żeby mieć, więc twoje skomlenie, jaka to tragedia, że
    > ci zabiorą za pałowanie w drodze na wakacje, jakoś nie znajduje u mnie
    > grama empatii.

    A co mnie to obchodzi, to jest grupa dyskusyjna a nie prywatny blog. Empatia ma tu
    drugorzędne
    znaczenie a liczą się argumenty i fakty. A fakty są takie, że ludzie tracą prawo
    jazdy w jeden
    dzień. Im więcej fotoradarów, tym łatwiej będzie prawko stracić.

    Dodatkowo wkurzające jest to, że władze traktują fotoradary, motocykle pościgowe i
    lotne brygady jak
    źródło dochodu; wycierając sobie jednocześnie bezpieczeństwem gembę.

    > Jestem za to w stanie sobie doskonale wyobrazić jak
    > lecisz mi na czołówke na dwupasmowej, bo wydaje ci się, że przepisy
    > cię nie dotyczą.

    A co to ma wspólnego z bezsensownie postawionymi fotoradarami? Ale nie bój się, umiem
    sobie
    wyprzedzanie zaplanować. A skoro już przy tym jesteśmy, to obejrzyj sobie "Uwaga
    pirat" i policz ile
    razy ktoś leciał na czołówkę a ile razy dostał ktoś za to mandat.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL