  • Data: 2009-06-08 23:52:55
    Temat: Re: nowy skuter
    Od: Kosiek <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Asmodeusz pisze:

    > E tam. Mam chinczyka od prawie 8tys km i pierwsze problemy zaczely sie
    > dopiero teraz. A polegaja na tym ze nie odpala na dotyk :)

    zobacz w jakim stanie są sprężynki dociskające szczotki rozrusznika -
    tzn, czy w ogóle jeszcze są :)

    Niedawno w takim jednym chińczyku grzebałem, właśnie jakiś taki dwulatek
    z podobnym przebiegiem, w środku rozrusznika syf, rdza i malaria,
    połamane i zgnite sprężynki. Z tego co znajomy mówił, sprzęt odpalał
    dosyć losowo, jak za pierwszym zakręceniem po dłuzszym staniu nie
    odpalił, to już koniec, można se było próbować.

    --
    Kosiek