eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmAbo: nowy numer ze starymi długami [rotacja numerów]Re: nowy numer ze starymi długami [ro tacja numerów]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: nowy numer ze starymi długami [ro tacja numerów]
    Date: Fri, 10 Feb 2017 02:36:29 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 21
    Message-ID: <o7j5ev$2b0$1@mx1.internetia.pl>
    References: <o7f6lr$76k$1@dont-email.me> <o7hes9$dop$1@node2.news.atman.pl>
    <o7i8s6$j5e$1@dont-email.me> <o7iv21$a5g$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1486690591 2400 78.10.177.126 (10 Feb 2017 01:36:31 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Feb 2017 01:36:31 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    In-Reply-To: <o7iv21$a5g$1@node1.news.atman.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1080600
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Arek"

    ...
    Litości! Jeszcze mało rejestrów do których dostęp będzie miała władza
    (nie tylko nasza, bo błyskawicznie wyciekną...) i byle kto?
    Jeżeli już, to tylko numer i data zmiany/wyłączenia/ponownego włączenia
    bez żadnych innych informacji.
    I konsekwentnie: jeżeli jakaś "ynstytucja" nie zauważy, że nr przeszedł
    "w inny stan" i dalej nęka to przywalić taką karę żeby mózg stanął w
    poprzek.
    Co będzie również skutkować konsekwencjami wyciąganymi przez
    inne instytucje/firmy/banki wobec których klient zobowiązał się do
    uaktualniania swoich danych m. in. nr telefonu. Bo przed próbą kontaktu
    telefonicznego (lub rutynowo co pewien czas) sprawdzą, że nieaktualny.
    Mogą nie uwierzyć, że klient "zapomniał". A to może klienta kosztować...
    ---
    Wymyślacie nie wiadomo co a wystarczy wymienić się telefonami i nieznanych
    nie odbierać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: