  • Data: 2009-12-16 13:25:00
    Temat: Re: nowy laptop z win ale bez plyty?
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Dec 2009 13:44:06 +0100, Tomasz Potega
    <s...@m...univ.gda.pl> wrote:

    >W moim przypadku (HP serii nx) nagrana "ręcznie" płytka zawiera śmiecie
    >dołączane przez producenta. Zadzwoniłem po tłoczony nośnik, dopytując,
    >czy może to zwykła, instalacyjna wersja Windows - uzyskałem odpowiedź,
    >że nie, przesłana płytka będzie miała identyczną zawartość jak ta
    >utworzona przez użytkownika. Płytki dotarły (OS CD, sterowniki
    >jakieś, plus critical security updates), i wylądowały na szafie. Gdy
    >ostatnio zmuszony byłem przeinstalować system, dosyć mocno się
    >zdziwiłem, gdy ukazał mi się standardowy, czysty instalator Windows...

    Ja używam HP Compaq 6820s i płytki były dołączone. Przy reinstalacji
    instalator HP wpierw sprawdza czy są 3 płyty (instlacyjna, MUI i HP
    Restore Plus!) a w kolejnym kroku pozwala wybrać czy ma to być
    instalacja czysta czy ze wszystkim softem od HP i odtworzeniem danych
    z backupu.

    Zdrówko