  • 1. Data: 2009-12-13 13:51:47
    Temat: nowy laptop
    Od: "Kinga A." <k...@g...com>

    Mógłby mi ktoś pomóc wybrać laptopa ?
    Ma być mobilny, długo pracować na baterii. Z tego wzgłędu odpadają
    wszelkie 17-ki. Na placu boju pozostają laptopy 15 cali lub mniejsze.
    Może mi ktoś doradzić przyzwoity model ? Fajni ebyłoby, jakby się do
    tego dało dokupić stację dokującą a do niej podłączyć 19" monitor do
    pracy w domu....
    Na ile długa praca na baterii wyklucza procesorey core 2 duo ?
    (fajnie, jaby ten laptop mógł trochę więcej niż tylko office) Grafika
    nie musi być ekstra wydajna, grać nie będę.

    Fundusz: 4000- 4200 za laptop +stacja dokująca + monitor 19"
    Opcja nr 2: 4000 -4200 za sam laptop.

  • 2. Data: 2009-12-13 14:18:32
    Temat: Re: nowy laptop
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    On 13 Gru, 13:51, "Kinga A." <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > nie musi być ekstra wydajna, grać nie będę.
    >
    > Fundusz: 4000- 4200 za laptop +stacja dokująca + monitor 19"

    moze weź cos na prockach CULV (badz ULV) intela? wydajnosciowo sa duzo
    lepsze niz atomy, a duzo wiecej baterii toto nie zre. obejrz sobie np
    model della vostro v13- ewentualnie zakup sobie jakiegos (uzywanego)
    d630, dokup stacje dokujaca i voila (badz wez jakiegos e5400/6400- oba
    14 cali, dobra konstrukcja /ten drugi ma porzadniejsza obudowe/).

    pozdrawiam
    szymon

  • 3. Data: 2009-12-13 15:12:53
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <f...@l...go
    oglegroups.com>,
    Kinga A. napisał(a):

> [...]
    > Może mi ktoś doradzić przyzwoity model ? Fajni ebyłoby, jakby się do
    > tego dało dokupić stację dokującą a do niej podłączyć 19" monitor do

    HP ProBook 4510s (VQ511ES) - okolo 5h na baterii. Oczywiście zależy
    z jakich funkcji będziesz korzystał w podróży (bo takie jak wifi,
    bluetooth i inne oczywiście zmniejszają czas pracy na baterii).
    I zależy jak dużo podrużujesz, bo waży 2.6kg. Także tutaj uściślij jaka
    waga jest maksymalna lub jak dużo będziesz go nosił.

    > Fundusz: 4000- 4200 za laptop +stacja dokująca + monitor 19"
    > Opcja nr 2: 4000 -4200 za sam laptop.

    Laptop + stacja dokująca: około 3220 brutto. Zostanie Ci trochę na 19".

    Jacek

  • 4. Data: 2009-12-13 18:17:12
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 13 grudzień (niedziela) gdy o godz. 14:51 *Kinga A.* napisał(a):

    > Może mi ktoś doradzić przyzwoity model ?

    Lenovo ThinkPad T400 lub T500, mozna dokupić powiekszoną baterie 9 komorowa
    i razem z tą standardową 6 komorowa mieć w okolicach 10 godzin pracy. 3 lata
    gwarancji to dodatkowy bonus, niestety cena to minimum 4500zł.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 5. Data: 2009-12-13 18:59:59
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > Lenovo ThinkPad T400 lub T500, mozna dokupić powiekszoną baterie 9 komorowa
    > i razem z tą standardową 6 komorowa mieć w okolicach 10 godzin pracy. 3 lata
    > gwarancji to dodatkowy bonus, niestety cena to minimum 4500zł.

    to juz chyba lepiej wziac jakiegos Della E, cena podobna a nie jest w
    chinach robiony ;) (tylko trza biosa aktualizowac :/)

  • 6. Data: 2009-12-13 20:14:04
    Od: "Kinga A." <k...@g...com>

    On 13 Gru, 19:59, Szymon von Ulezalka <s...@g...com>
    wrote:

    > to juz chyba lepiej wziac jakiegos Della E, cena podobna a nie jest w
    > chinach robiony ;) (tylko trza biosa aktualizowac :/)

    Zastanawiałam się nad Lenovo ThinkPad R500. Warto ? Jakie ma wady/
    zalety

  • 7. Data: 2009-12-14 08:45:58
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 13 Gru, 21:14, "Kinga A." <k...@g...com> wrote:
    > Zastanawiałam się nad Lenovo ThinkPad R500. Warto ? Jakie ma wady/
    > zalety

    Zasadniczą wadą jest fakt iż jest to Lenovo.

    Pzdr.
    L.

  • 8. Data: 2009-12-14 09:52:47
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik Chichotek <zy@yvsrcy> napisal w wiadomosci
    > Lenovo ThinkPad T400 lub T500, mozna dokupić powiekszoną baterie 9 komorowa

    T400 doczekal sie nastepcy: T400s. Niestety tym bardziej nie spelnia
    kryteriow cenowych :(
    www.notebookreview.com/default.asp?newsID=5097&revie
    w=lenovo+thinkpad+t400s
    www.notebookcheck.pl/Recenzja-Lenovo-ThinkPad-T400s.
    23254.0.html
    www.inotebook.pl/testy_notebookow/test-notebooka-len
    ovo-thinkpad-t400s.html
    www.mobimaniak.pl/10511/lenovo-thinkpad-t400s-marzen
    ie-korporacyjnego-szczura
    A z T500 jestem od kilku miesiecy baardzo zadowolony ;-)
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 9. Data: 2009-12-14 13:04:55
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    On 13 Gru, 21:14, "Kinga A." <k...@g...com> wrote:
    > Zastanawiałam się nad Lenovo ThinkPad R500. Warto ? Jakie ma wady/
    > zalety

    >Zasadniczą wadą jest fakt iż jest to Lenovo.

    Rozwiń temat.
    Kilka miesięcy temu kupiłem lenovo G550g i jest bez zarzutów.
    Praktycznie nie mam się doczego przyczepic. Zrobiłem tylko za 18euro upgrade
    Visty do Windows 7 i śmiga az miło.
    W najbliższym czasie czeka mnie zakup kolejknego laptopa i pewnie będzie to
    też Lenovo.
    Opinie w necie raczej też mają dobre

    Krzysiek

  • 10. Data: 2009-12-14 21:35:15
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 14 grudzień (poniedziałek) gdy o godz. 9:45 *Lisciasty* napisał(a):

    > Zasadniczą wadą jest fakt iż jest to Lenovo.

    No tak, zasadniczą wadą zimy jest brak słońca...