  • Data: 2009-12-13 15:12:53
    Temat: Re: nowy laptop
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <f...@l...go
    oglegroups.com>,
    Kinga A. napisał(a):

    > Ma być mobilny, długo pracować na baterii. Z tego wzgłędu odpadają
    > wszelkie 17-ki. Na placu boju pozostają laptopy 15 cali lub mniejsze.
    > Może mi ktoś doradzić przyzwoity model ? Fajni ebyłoby, jakby się do
    > tego dało dokupić stację dokującą a do niej podłączyć 19" monitor do
    > pracy w domu....

    HP ProBook 4510s (VQ511ES) - okolo 5h na baterii. Oczywiście zależy
    z jakich funkcji będziesz korzystał w podróży (bo takie jak wifi,
    bluetooth i inne oczywiście zmniejszają czas pracy na baterii).
    I zależy jak dużo podrużujesz, bo waży 2.6kg. Także tutaj uściślij jaka
    waga jest maksymalna lub jak dużo będziesz go nosił.

    > Fundusz: 4000- 4200 za laptop +stacja dokująca + monitor 19"
    > Opcja nr 2: 4000 -4200 za sam laptop.

    Laptop + stacja dokująca: około 3220 brutto. Zostanie Ci trochę na 19".

    Jacek