  • Data: 2009-01-04 20:13:59
    Temat: Re: nowy komputer & dysk SSD
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba Padre napisała na pl.comp.pecet:

    > Są tylko rzeczy których nie zdążyłem wyrzucić:) Nawet książki które
    > przeczytałem i wiem że już tego ponownie nie zrobię lądują w
    > bibliotece miejskiej. Wszystkie moje płyty CD (oryginały ze 200szt)
    > dawno już przegrane do postaci skompresowanej i na HDD a płyty
    > porozdawane i na śmietniku. itd. :)

    Wielce szlachetne jest oczywiście oddanie do biblioteki przeczytanych
    książek, ale niekoniecznie przyjemne, gdy się okaże, że oni już ich nie
    potrzebują ;)

    Ja lubię mieć zawsze wszystko pod ręką. Nigdy nie wiadomo co życie
    przyniesie i różne zasoby się przydają. Na codzień może nie pamiętam co
    mi leży po domu, ale gdy nagle potrzebny mi jest powiedzmy pistolet na
    kulki, czy konsola Pegasusa, to wiem gdzie leżą ;). Ostatnio nawet
    chciałem kupić monitor 15'' na wszelki wypadek i przypadkowo udało mi
    się takiego dostać za darmo. Posiadanie wszystkiego pod ręką ułatwia
    życie, o ile nie robi się bałaganu. Czasem zdarza mi się iść na strych
    odkopać jakiś podręcznik z podstawówki, bo wiem że tam było coś
    potrzebnego. Na przykład sprawdzony w akcji przepis na kwaszoną
    kapustę ;)

    Za pamiętnik ważnych informacji (pliki konfiguracyjne, sposoby na
    zrobienie czegoś, daty wykonania różnych rzeczy) służy mi poczta (ponad
    230MB na dysku) i grupy dyskusyjne. Czasem publikuję na grupach posty
    zaczynające się od [INFO] lub podobnie tylko na własny użytek. Nigdy
    nie mam problemów z określeniem dokładnego czasu rozpoczęcia jakiegoś
    kursu, używania jakiegoś systemu, wstąpienia do czegoś tam. Mam nawet
    zanotowane kto mi co "wisi", z kim byłem na czym i kiedy. Gdy jestem
    ciekawy jak stary jest fotel na którym siedzę sprawdzam komentarze na
    allegro.

    Jak widać odmienne podejście do życia, dla niektórych może nienormalne.
    Ale tak lubię. I nie przekonuje mnie argument o wielkości dysków Radka
    Sokoła, bo ja mam 0,5TB i szukam czegoś większego.

    Marcin Kocur