  • 11. Data: 2009-09-05 12:15:48
    Temat: Re: nowy, goly zestaw i problemy z odpaleniem, instalacja OS
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    jar.sem pisze:
    > Najsampierw pojawia sie to: "AMD Data Change Update New Data to DMI"
    > Czytam gdzies na forach, ze to przez OC - ale nic nie grzebalem.
    > Jest na to jakas rada?

    A co Ci to przeszkadza? Zawsze się to pojawia.

    > Druga sprawa to to, ze kiedy probuje instalowac WinXP - odpala sie instalka,

    Dlaczego XP na tak nowym zestawie? Może DOSa?

    > cos tam mieli, mieli, cos tam wgrywa a potem komunikuje mi ze instalacja nie
    > moze byc kontynuowana, bo nie widzi dyskow.

    Bo nie widzi. XP nie obsługuje dysków SATA bez specjalnych
    sterowników. Ale to nie kwestia na tę grupę, popytaj w ra-
    zie coś na pl.comp.os.ms-windows.winnt.

    A najlepiej nie używaj XP, jeżeli nie musisz. Najgorzej,
    jeśli już go kupiłeś...

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 12. Data: 2009-09-05 18:04:18
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Radosław Sokół pisze:

    > Bo nie widzi. XP nie obsługuje dysków SATA bez specjalnych
    > sterowników. Ale to nie kwestia na tę grupę, popytaj w ra-
    > zie coś na pl.comp.os.ms-windows.winnt.

    To dziwne, bo ja mam dysk Sata II i XP. Czy Sata II to już coś innego?

    > A najlepiej nie używaj XP, jeżeli nie musisz. Najgorzej,
    > jeśli już go kupiłeś...

    Nie wszyscy narzekają na XP.

    --
    animka

  • 13. Data: 2009-09-05 18:07:37
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Animka pisze:

    > To dziwne, bo ja mam dysk Sata II i XP. Czy Sata II to już coś innego?

    A konkretnie to tak:
    Rodzina dysków twardych SpinPoint P120 SATA

    --
    animka

  • 14. Data: 2009-09-05 18:14:50
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Sat, 05 Sep 2009 20:04:18 +0200, Animka wrote:
    > To dziwne, bo ja mam dysk Sata II i XP. Czy Sata II to już coś innego?

    Plyta instalacyjna ze zintegrowanym Service Packiem powinna bez problemu
    umozliwic postawienie systemu na dysku SATA.
    www.pl.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Windows_XP#Servi
    ce_Pack_1
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 15. Data: 2009-09-05 19:09:42
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    astro pisze:

    Radosław Sokół:
> [...]

    animka:

    > Plyta instalacyjna ze zintegrowanym Service Packiem powinna bez problemu
    > umozliwic postawienie systemu na dysku SATA.
    > www.pl.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Windows_XP#Servi
    ce_Pack_1

    Ależ ja nigdy nie miałam problemów z zainstalowaniem systemu XP. Nawet
    przy gołym SP1.
    Odpowiedziałam po prostu na ten temat w odpowiedzi Radosławowi Sokołowi.

    --
    animka

  • 16. Data: 2009-09-06 00:15:21
    Od: "jars.em" <j...@W...gazeta.pl>

    Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Dnia 04-09-2009 o 20:10 jar.sem napisa=B3 na pl.comp.pecet:
    >
    > Sorry, ale co=B6 nie mog=EA wklei=E6 linka
    >
    > http://oc-forum.org/index.php?showtopic=3D2458

    Dzieki za pomoc.
    To juz drugi raz, czli nastepne piwa Ci wisze:)
    A dla potomnych cos co mi pomoglo:
    http://forum.instalki.pl/viewtopic.php?f=43&t=14012

    Nawet udalo mi sie jakims tam kablem od neta polaczyc komputery i przegrazc
    pliki. Tak przy okazji zauwazylem, ze w starym kompie z wentylatora zasilacza
    wieje sobie chlodek, a ten z nowego puszcza goroace powietrze a jego tyl jest
    goracy. Dziwne to...troche.

  • 17. Data: 2009-09-08 20:21:03
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Dlaczego XP na tak nowym zestawie? Może DOSa?

    a jaki ma inny wybor jesli chodzi o windowsa?
    pchac sie teraz w Viste ? bez sensu bo srednio udany system lepiej czekac na
    Win 7 bo jest spooora szansa ze bedzie to calkiem udany system/
    ja sam czekam ze zmiana notebooka bo bede celowac w Win 7 bo poprostu Visty
    nie chce, wole poki co XP bo przynajmniej rozsadnie dziala

    --
    pzdr
    piotrek

  • 18. Data: 2009-10-10 12:45:24
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Animka pisze:

    > To dziwne, bo ja mam dysk Sata II i XP. Czy Sata II to już coś innego?

    Nie ma takiego czegoś jak "Sata II".

    Windows XP SP2 radzi sobie z SATA w trybie kompatybilności
    z PATA oraz z niektórymi host-adapterami zgodnymi z ACPI.
    Ale generalnie sprawia problemy z trybem AHCI.

    > Nie wszyscy narzekają na XP.

    Nie trzeba na coś narzekać, by to coś było gorsze.

    Niektórzy po prostu nie wiedzą, że należy narzekać :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 19. Data: 2009-10-11 13:44:40
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Piotrek pisze:
    > pchac sie teraz w Viste ? bez sensu bo srednio udany system lepiej czekac na

    Wcale nie średnio udany. Chyba, że mówisz o sytuacji
    z dnia premiery...

    > Win 7 bo jest spooora szansa ze bedzie to calkiem udany system/

    Już lada chwila. Dwa miesiące z zakupem można spokojnie
    poczekać, prawda?

    > ja sam czekam ze zmiana notebooka bo bede celowac w Win 7 bo poprostu Visty
    > nie chce, wole poki co XP bo przynajmniej rozsadnie dziala

    Rozpowszechniasz przesądy, światło ćmiące.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |