eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynowy egzaminRe: nowy egzamin
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: nowy egzamin
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <63xpeokurqx9$.1104i4vsi202p$.dlg@40tude.net>
    <z9bgpbxod0uh$.1ia8yqe92kxp7$.dlg@40tude.net>
    <c1.01.3TBbTq$0jc@mike.oldfield.org.pl>
    <8...@4...net>
    <c1.01.3TBgh9$0jq@mike.oldfield.org.pl>
    <69dxsil3sfbh.rczfe5f4bo8s$.dlg@40tude.net>
    <jdf5ks$9de$2@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <jdhe16$kcu$1@node2.news.atman.pl>
    <c1.01.3TDgCb$0kz@mike.oldfield.org.pl>
    <jdjskg$6ji$3@node2.news.atman.pl>
    <c1.01.3TH8BJ$0lK@mike.oldfield.org.pl>
    <5s3hro2f8awo$.1scj19rvq1ajj$.dlg@40tude.net>
    <jdujo9$cja$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Tue, 3 Jan 2012 20:59:46 +0100
    Message-ID: <14aavcw6lvlbx$.mktxfqwjqmto.dlg@40tude.net>
    Lines: 30
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.73.200
    X-Trace: 1325620786 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1191 83.11.73.200:40637
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2424594
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 3 Jan 2012 11:02:46 +0100, J.F wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
    > On Mon, 2 Jan 2012 20:49:42 +0100, Adam Płaszczyca wrote:
    >>>> A co takiego robiłeś na teście łosia?
    >>> W sumie nic wielkiego - co przejazd jechałem szybciej i fajniej mi
    >>> wychodziły poślizgi :D
    >
    >>Tyle że to wtedy już nie był TEN test łosia :)
    >>Bo ten test którym mierzone są osiągi samochodów to jakaś tam
    >>ustandaryzowana procedura która mierzy osiągi samochodu, a nie
    >>kierowcy.
    >>M.in. nie ma tam ani możliwości kontrolowania, ani operowania
    >>gazem/hamulcem.
    >
    > A tak swoja droga - to w jaki sposob ESP pomaga przejsc test losia ?

    Myślę że po prostu hamuje.

    Wynik testu łosia to prędkość z którą samochód wjeżdża na próbę (a wjeżdża
    hamując silnikiem na najwyższym biegu).
    Dalej kierowca macha kierownicą w jedną i drugą stronę jadąc optymalnym
    torem jazdy tak zeby nie wywrócić pachołków.

    Jak samochód ma ESP to na pierwszym łuku zacznie już dość wydajnie hamować,
    dzięki czemu dalej ma już łatwiej.
    ESP ładnie przeciwdziała naturalnej na pierwszym łuku podsterowności, a
    nadsterowności na drugim i trzecim.
    Przy braku możliwości głębokiego kontrowania to, że tył samochodu nie
    wyprzedza przodu też jest cenne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: