-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: nowy egzamin
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <63xpeokurqx9$.1104i4vsi202p$.dlg@40tude.net>
<z9bgpbxod0uh$.1ia8yqe92kxp7$.dlg@40tude.net>
<c1.01.3TBbTq$0jc@mike.oldfield.org.pl>
<8...@4...net>
<c1.01.3TBgh9$0jq@mike.oldfield.org.pl>
<69dxsil3sfbh.rczfe5f4bo8s$.dlg@40tude.net>
<jdf5ks$9de$2@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<jdhe16$kcu$1@node2.news.atman.pl>
<c1.01.3TDgCb$0kz@mike.oldfield.org.pl>
<jdjskg$6ji$3@node2.news.atman.pl>
<c1.01.3TH8BJ$0lK@mike.oldfield.org.pl>
<5s3hro2f8awo$.1scj19rvq1ajj$.dlg@40tude.net>
<jdujo9$cja$1@inews.gazeta.pl>
Date: Tue, 3 Jan 2012 20:59:46 +0100
Message-ID: <14aavcw6lvlbx$.mktxfqwjqmto.dlg@40tude.net>
Lines: 30
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.73.200
X-Trace: 1325620786 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1191 83.11.73.200:40637
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2424594
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 3 Jan 2012 11:02:46 +0100, J.F wrote:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
> On Mon, 2 Jan 2012 20:49:42 +0100, Adam Płaszczyca wrote:
>>>> A co takiego robiłeś na teście łosia?
>>> W sumie nic wielkiego - co przejazd jechałem szybciej i fajniej mi
>>> wychodziły poślizgi :D
>
>>Tyle że to wtedy już nie był TEN test łosia :)
>>Bo ten test którym mierzone są osiągi samochodów to jakaś tam
>>ustandaryzowana procedura która mierzy osiągi samochodu, a nie
>>kierowcy.
>>M.in. nie ma tam ani możliwości kontrolowania, ani operowania
>>gazem/hamulcem.
>
> A tak swoja droga - to w jaki sposob ESP pomaga przejsc test losia ?
Myślę że po prostu hamuje.
Wynik testu łosia to prędkość z którą samochód wjeżdża na próbę (a wjeżdża
hamując silnikiem na najwyższym biegu).
Dalej kierowca macha kierownicą w jedną i drugą stronę jadąc optymalnym
torem jazdy tak zeby nie wywrócić pachołków.
Jak samochód ma ESP to na pierwszym łuku zacznie już dość wydajnie hamować,
dzięki czemu dalej ma już łatwiej.
ESP ładnie przeciwdziała naturalnej na pierwszym łuku podsterowności, a
nadsterowności na drugim i trzecim.
Przy braku możliwości głębokiego kontrowania to, że tył samochodu nie
wyprzedza przodu też jest cenne.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.01.12 01:09 Jarosław Postawa
- 04.01.12 17:10 Cavallino
- 04.01.12 17:13 kamil
- 04.01.12 20:02 Jarosław Postawa
- 04.01.12 21:59 Adam Płaszczyca
- 04.01.12 22:48 Cavallino
- 05.01.12 12:52 Jarosław Postawa
- 05.01.12 17:36 Cavallino
- 05.01.12 18:14 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-30 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-30 DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- 2025-01-30 Błonie => Administrator systemów <=
- 2025-01-30 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-30 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-30 Faktura z czech.
- 2025-01-29 "Zorganizowana Grupa Przestępcza" poczeka na decyzję o ekstradycji z UK na wolności [RARS]
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-29 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-29 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-29 Poznań => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-29 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-29 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=