  • Data: 2012-01-02 09:00:08
    Temat: Re: nowy egzamin
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-01 23:06, Sklavin S pisze:
> [...]
    5092,Tlumy_w_WORD_zie__Przyszli_kierowcy_boja_sie_no
    wego.html

    > Za przeproszeniem gówno to da. Abstrachując od szkolenia kierowców cały
    > system kształcenia w tym kraju jest do niczego. Dopóki uczelnie będa np
    > produkować inżynierów informatyki, którzy przykładowo po opuszczeniu murów
    > uczelni nie potrafią prawidłowo pociągnąć druta* to ja dziękuję.

    A od kiedy to inżynier informatyki ma potrafić prawidłowo "ciągnąć
    druta" po opuszczeniu murów uczelni? W najlepszym wypadku może znać
    teorię w tej materii, choć i to nie jest deterministyczne. Od
    konkretnych umiejętności to już tylko praktyka, a i ta mocno zależy
    od indywidualnego sprofilowania.

    > Póki system jest jaki jest to jedyne co może pomóc to DOŚWIADCZNIE, czyli
    > pierwsze 2-3 lata za kółkiem z kimś dorosłym życiowo na prawym fotelu.

    Osobiście też jestem za możliwością szkolenia przez osoby z bliższego
    otoczenia, ale bez stosownych zmian i obostrzeń nie da się poprawić
    sytuacji. Ludzie muszą się nauczyć szanować PJ i innych. Czekam jeszcze
    na to, by policję premiować za ogólny poziom bezpieczeństwa (wiadomo,
    że względny, ponieważ materia nie jest jednorodna), a nie wprost za
    ilość wręczonych mandatów.