  • Data: 2012-01-02 18:35:28
    Temat: Re: nowy egzamin
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-02 15:19, J.F pisze:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
    > Hello J.F,

    > Czyli powinien jedna instalacje przeleciec od wiertarki poczynajac :-)

    Jeżeli chce mieć o tym pojęcie to owszem, ale wtedy jedna to za mało.
    Jedna to wystarczy by się przekonał, że coś takiego istnieje fizycznie.

    > Ale kto nauczy starszego robola, ze teraz kladziemy siec na 1000Mbps i
    > nie mozna robic tak jak na 10 :-)

    Inżynier - ze stosowną praktyką, albo "jeszcze starszy robol" po
    stosownym przeszkoleniu.

    Tak czy inaczej, dyskusja zeszła na manowce i ma już niewiele wspólnego
    z kwestią edukacji kandydatów na PJ.