  • Data: 2011-12-28 01:12:02
    Temat: Re: nowy egzamin
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 27 Dec 2011 23:59:25 +0100, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Ale to już naprawdę dawno temu było...

    A to ja tak dokładnie nie śledzę.
    Trzeba jeszcze brać poprawkę na to że bezwładność między zmianami w
    szkoleniu, a tym co panuje na drogach też wynosi ładnych kilka lat.
    Bo jak ludzie robią PJ w wieku 18 lat, to mało kto od razu zaczyna robić
    dużo przebiegów.
    Ludzie zazwyczaj zaczynają dużo jeździć dopiero jak się dorobią własnego
    auta, a to tam myślę dopiero 25+lat, czyli zazwyczał ładnych parę lat po
    zrobieniu prawa jazdy.

    Ale możliwe że młodzi ludzie po prostu są bardziej skłonni do "parkingowego
    ryzyka" polegającego na pchaniu się jednym samochodem na jedno miejsce,
    podczas gdy starsi kierowcy widząc dwa miejsca obok siebie spokojnie sobie
    zaparkują okrakiem na obu, ciesząc sie że mają sporo miejsca po obu
    stronach samochodu.
    I że szkolenie/egzaminowanie nie ma na to wpływu.

    > Z dwojga złego wolę miec 500 metrów dalej do domu, niż mieć czołówkę
    > przy 100km/h+100km/h...

    Gdyby to wszystko jeszcze takie proste było :)