-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: nowy egzamin
Date: Mon, 26 Dec 2011 14:27:02 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 22
Message-ID: <r...@4...net>
References: <63xpeokurqx9$.1104i4vsi202p$.dlg@40tude.net>
<z9bgpbxod0uh$.1ia8yqe92kxp7$.dlg@40tude.net>
<c1.01.3TBbTq$0jc@mike.oldfield.org.pl>
<8...@4...net>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1324906021 580 82.143.187.50 (26 Dec 2011 13:27:01 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Dec 2011 13:27:01 +0000 (UTC)
X-User: jjll
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2422458
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 26 Dec 2011 13:40:51 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
> No jeżeli program kursu będzie miał w sobie awaryjne hamowanie na zakręcie
> i utratę panowania nad kierownicą przy >100km/h to jestem za.
> Tyle że szkoły jazdy nie mają infrastruktury żeby coś takiego
> przeprowadzić.
> Bo to niestety, ale przy M/WORD-ach musiałaby powstać infrastruktura gdzie
> każdy mógłby sobie obejrzeć jak to jest fajnie jak kogoś w aucie wyobraca.
> Bo w "realu" takie eksperymenty kończą się na drzewie, albo czołówką.
W sumie ... czemu nie, w koncu kraj chyba stac na tych kilkadziesiat placy
szkoleniowych.
Pytanie tylko co tam ma byc - nauka hamowania i opanowywania poslizgu ?
To jeden na WORD chyba nie starczy. to jednak pare godzin na kursanta
wymaga. Hamowanie awaryjne zreszta na egzaminie jest (bylo ?), tyle ze z
predkosci 50.
A jesli chodzi o "sprowadzenie na ziemie", to imo wystarczy kawal placu z
deszczownia. Rozpedz do 80, zahamuj, rozpedz do 80, skrec. Punkt
obowiazkowy na egzaminie - ale nieoceniany.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.12.11 14:24 Grejon
- 26.12.11 14:31 J.F.
- 26.12.11 14:33 to
- 26.12.11 14:31 Grejon
- 26.12.11 14:33 Adam Płaszczyca
- 26.12.11 14:35 Adam Płaszczyca
- 26.12.11 14:57 J.F.
- 26.12.11 14:59 Adam Płaszczyca
- 26.12.11 15:00 Adam Płaszczyca
- 26.12.11 15:00 Adam Płaszczyca
- 26.12.11 15:23 Cavallino
- 26.12.11 15:39 Adam Płaszczyca
- 26.12.11 15:59 Grejon
- 26.12.11 16:27 J.F.
- 26.12.11 16:33 dremka
Najnowsze wątki z tej grupy
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
Najnowsze wątki
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-18 doładowania 5zł
- 2024-10-17 Prośba o identyfikację komponentu
- 2024-10-17 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-10-17 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=