  • Date: Mon, 26 Dec 2011 14:03:09 +0100
    From: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nowy egzamin

    > Problem w tym, że egzamin praktyczny w obecnym wydaniu to test z
    > umiejętności turlania się po mieście i nic poza tym.
    > Miałem 'przyjemność' jechać z osobą, która własnie zdała egzamin i
    > otrzymała prawo jazdy.
    > Kompletny brak umiejętności użycia takiej cechy samochodu jak
    > przyśpieszanie, przekonanie, że silnik nie powinien pracować powyżej
    > 2000obr/min, , jedynka tylko do ruszania etc.
    > Pozycja za kierownica taka, że nie można operować sprawnie sprzęgłem, jazda
    > autem większym niż kurdupel prawymi kołami po poboczu i krawężnikach.
> [...]

    Czyli miał instruktora do dupy. Albo uważał, że 30 godzin wystarczy,
    żeby nauczyć się prowadzić. Albo i pierwsze, i drugie. Znam bardzo
    dobrych instruktorów, którzy naprawdę uczą jeździć, a ich kursanci
    spokojnie zdają egzaminy.

    Swoją drogą, jak ktoś jeszcze nie czuje się pewnie za kółkiem, to lepiej
    niech turla się niż kozakuje.

    Piotr