  • Data: 2014-03-14 02:00:54
    Temat: Re: nowy czynnik chłodniczy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Z zasady tekstu się nie łamie.

    Z zasady po raz kolejny pokazujesz, ze nie znasz zasad?

    Z netykiety:
    Pamiętaj, że pojedyńcza linia listu nie powinna przekraczać 80-ciu znaków.
    W praktyce ze względu na to, że list Twój może być przez kogoś cytowany (a
    więc do każdej z lini zostaną dostawione dodatkowe znaki), długość lini
    powinna być większa niż 71 znaków.