  • Data: 2010-12-04 12:13:13
    Temat: Re: nowy budzetowy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Celowalem w Punto bo wydaje mi sie najwieksze (mimo ze ma maly bagaznik)
    > oraz 3 lata gwarancji, jednak chyba benzyna, diesel jest sporo drozszy.
    > Moze jest ktos na grupie kto ma GP i wypowie sie na temat kosztow
    > utrzymania, serwisu itd.

    Mam Punto, ale II, 8 letnią.
    Niestety, mało jeżdżone, więc się nie psuje.
    Po gwarancji wymieniłem tylko wydech (zamiennik w ASO za jakieś śmieszne
    pieniądze 200 zł bodajże) i akumulator.

    > Co do prawie nowych kompaktow, gdyby dodac 20% do sredniej ceny 2 latka to
    > wychodzi cena nowego, wiec gdzie sens?:)

    W właśnie tych 20 zaoszczędzonych %.
    A może chcesz 3 letniego Ceeda crdi kupić (bo zastanawiam się nad zakupem
    kratkowoza rzutem na taśmę) ?
    Kasa którą przeznaczasz na Punto na pewno starczy.