eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetnowy Athlon X2 6000+ 65nm 3100MHz i problem z płytami gigabyte.Re: nowy Athlon X2 6000+ 65nm 3100MHz i problem z płytami gigabyte.
  • Data: 2009-01-21 20:29:55
    Temat: Re: nowy Athlon X2 6000+ 65nm 3100MHz i problem z płytami gigabyte.
    Od: "MariuszH" <mariuszh74[@]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Doxent" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gl7h3o$26m$1@inews.gazeta.pl...

    > dokładnie, wszyscy prawie zapomnieli o 65nm. a AMD mogło go nazwać nie
    > 6000+ a np. 5900+ albo 6200+ by nie robić zamieszania ze starym prockiem.
    > Na 1.4 odpali ale spróbuj pograć w GTA IV czy Crysis to po kilkunastu
    > minutach dojdzie do resetu z przegrzania bo w przypadku Gigabyte pod
    > obciążeniem napięcie skacze jeszcze w góre o 0.05V. Przy 1.3 chodzi
    > stabilnie choć możnaby i nawet 1.1 ustawić i będzie chodzić.

    Na szczęście grając w GTA4 nic takiego nie miało miejsca, jednak po zmianie
    napięcia na niższe, zauważyłem że komp przy starcie systemu przestał zamulać
    i można w miarę szybko otwierać już np. IE albo jakieś inne dokumenty.
    Poprzednio następowało swego rodzaju "frizowanie" systemu tzn. system niby
    działał ale nie pokazywał nic z otwieranych dokumentow ani aplikacji.
    Dopiero po kilkunastu-kilkudziesięciu sekundach wyskakiwało wszystko razem
    jak ten śmieszny diabełek z pudełka. Podobnież raz na jakiś czas zawieszał
    się podczas startu i to przy "odpalaniu" sciśle określonej aplikacji (
    dokładnie Autoconnect ) = twardy reset.
    Z powodu braku czasu odpaliłem kompa dopiero 3-ci raz po zmianie napięcia,
    ale tych negatywnych zjawisk jak dotąd nie zauważyłem. Dla sprawdzenia
    probuje jak najszybciej otworzyć IE - i da się, chociaż widzę że system
    jeszcze ładuje resztę programów.
    Może taka sytuacja ma wpływ także na działanie jakichś innych gier i
    programów, a także i sprzętu ?
    No nic - jak więcej potestuję to napiszę na grupie jakieś info.

    Pozdr.
    MH