  • Data: 2009-03-27 19:17:50
    Temat: Re: nowości w laptopach?
    Od: "Mrozny Gandi" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fjack" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gqj7c2$17d$1@news.onet.pl...
    > Czy w ciągu najbliższego pół roku wejdą na rynek jakieś znaczące nowości w
    > technologiach używanych w laptopach? Np jakiś energooszczędny procesor,
    > superwydajna bateria, lepsze wyświetlacze, Tera-pojemne dyski, etc.
    > Nie chodzi mi o jakieś konkretne zastosowania i potrzeby. Ot - chciałbym
    > mieć fajniejszy gadżet.
    > Pytam, bo się waham, czy zanabyć komputer już teraz, czy może pomęczyć się
    > jeszcze z pół roku na tym co mam, ale potem mieć lepszy sprzęt i być może
    > lepszy system operacyjny.

    Maja wejsc do sprzedazy laptopy z procesorami Core i7. Jak zadebiutuje Win7,
    to system bedzie nastepna nowoscia w dziale laptopow. Pewnie wejda jakies
    mocniejsze uklady graficzne. Jednak czy to wszystko wejdzie w ciagu
    najblizszego pol roku - szczerze watpie. Matryce LED, dyski SSD obecnie juz
    sa dostepne, wiec tego jako nowosc nie pisze. Oczywiscie jaka bedzie cena
    laptopa z taka specyfikacja? Mozna juz teraz odpowiedziec, ze wysoka. I byc
    moze korzystniej bedzie wtedy kupic laptopa na platformie Centrino2, bo
    nowosci zbija nieco obecne ceny takowych. Celowo nie wspominam tutaj
    laptopow tzw. stacji roboczych, bo wydatek rzedu powyzej 7 tys to juz chyba
    nie jest chec posiadania fajniejszego gadzetu :).
    Tyle mi przyszlo na mysl, pewnie wiele rzeczy pominalem.

    Pozdr