  • 11. Data: 2014-05-24 23:39:34
    Temat: Re: nowe stawki dla posiadaczy TV
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-24 22:23, Malpy i Delfiny pisze:

    > Nie. Chodzi o zasady -- place za to, czego uzywam, nie widze sensu
    > placic za cos, czego nie uzywam.t

    Jak już się dogadamy że państwo nie powinno być aż takie nadęte.
    Że nie powinno aż tak dystrybuować naszych pieniędzy,
    Że nie powinno kontrolować aż tylu dziedzin naszego życia...

    To wtedy to co napisałeś będzie jak najbardziej słuszne.
    Takie abo rtv to jest tylko wycinek naszej rzeczywistości.
    Są tacy co twierdzą że państwowa/publiczna telewizja powinna istnieć bo
    inaczej w mediach będą siać propagandę tylko korporacje i wielki
    kapitał. Coś w tym jest po warunkiem że te media będą bez reklam a wtedy
    kasa musi iść z podatków. Siakich czy owakich.
    Jakby poszły prosto z budżetu to by było mniej zadymy i protestów.

    Pomyśl o tym jutro przy urnie i nie wybieraj mniejszego zła tylko ludzi
    o poglądach zgodnych z Twoimi.

  • 12. Data: 2014-05-26 09:21:10
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]

    > 10 x 10 to juz 100, a 100 x 10 to juz 1000.
    >
    > Czyli jak 100 rzeczy nie uyzwam, a za kazda place "grosze" to jednak

    myślę, że to nie tak do końca.
    większość z nas, których stać korzysta z prywatnych gabinetów,
    by nie stać w gigantycznych kolejkach.
    większość gabinetów i tak korzysta z NFZ, czy przychodzisz
    tak czy prywatnie, więc jak by zrezygnować z obowiązkowego
    ubezpieczenia stawki by wzrosły.
    fakt, nie wyobrażam sobie co by zrobili z zuskami i ich majątkiem ;-)

    z telewizją jest chyba inaczej. władze mają ambicje polityczne,
    ale również bardzo chcą konkurować z tv prywatną i za to mamy
    płacić. ja jestem za tym by wrócić do lat poprzednich gdzie
    były dwa programy. nie widzę potrzeby utrzymywania tego bajzlu,
    bo i tak treści brak.
    jak wrócą do takiego poziomu, wówczas obowiązkowy abonament będzie
    bardziej sprawiedliwy.

    ja tam się pozbyłem odbiorników, jeden sprzedałem, a drugi oddałem
    byłej żonie i wieczorem zamiast oglądać czytam książki.
    fakt, mam jeszcze mikrokomputer przy monitorze do oglądania filmów
    i treści z netu. niestety mam świadomość, że darmowe oglądanie
    skończy się za jakich czas.