  • 41. Data: 2006-09-09 11:39:40
    Temat: Re: nowe prawo - raz jeszcze - nowy przepis
    Od: Yerzyq <l...@t...cy>

    Mr.FX napisał(a):

    > Skąd ta wiadomość? Ciekawe, że tu:
    >
    > http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/listaglos?OpenAgent&
    762

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=6238

    --
    Best regards,
    Yerzyq

  • 42. Data: 2006-09-09 11:40:38
    Od: Yerzyq <l...@t...cy>

  • 43. Data: 2006-09-09 11:42:01
    Od: Yerzyq <y...@g...pl>

  • 44. Data: 2006-09-09 11:43:12
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Sat, 09 Sep 2006 13:37:31 +0200, użyszkodnik Yerzyq
    <l...@t...cy> napisał:
    Sat, 09 Sep 2006 13:39:40 +0200, użyszkodnik Yerzyq
    <l...@t...cy> napisał:
    Sat, 09 Sep 2006 13:40:38 +0200, użyszkodnik Yerzyq
    <l...@t...cy> napisał:

    przyjacielu,nie pij tyle bo Ci się ręka trzęsie i wysłałeś to samo 3
    razy.... :P

  • 45. Data: 2006-09-09 11:49:38
    Od: "Mr.FX" <m...@w...pl>

    762

    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=6238

    Dzięki, poszukałem jeszcze i jednak znalazłem:
    http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/glosowania?OpenAgent
    &5&24&25
    Uff, bo już zaczęła mi się chyba za bardzo udzielać atmosfera
    budowy państwa totalitarnego.

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 46. Data: 2006-09-09 12:00:26
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    Mr.FX wrote:

    > Uff, bo już zaczęła mi się chyba za bardzo udzielać atmosfera
    > budowy państwa totalitarnego.

    Spokojnie.

    Jeszcze nie teraz...

    --
    Paweł Małachowski

  • 47. Data: 2006-09-09 12:38:46
    Od: "polip" <p...@g...pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał(a):

    > Sejm odrzucił podczas piątkowego głosowania nowelizację Prawa
    > telekomunikacyjnego

    A dlaczego odrzucił?

    34.html

    PiS straszy Samoobronę wyborami

    Samoobronie premier dał to, czego chciała - dymisję szefa komisji rolnictwa
    Wojciecha Mojzesowicza z PiS. Nalegał na to Andrzej Lepper, któremu
    Mojzesowicz przeszkadzał w zdobywaniu poparcia na wsi.

    Gdy wydawało się, że kryzys został zażegnany, zaiskrzyło ponownie. Wieczorem
    Samoobrona z opozycją zagłosowała za odrzuceniem zmian w prawie
    telekomunikacyjnym, na których bardzo zależało PiS. Nieoficjalnie
    współpracownicy Leppera eskalowali żądania - głównie dymisji szefa TVP
    Bronisława Wildsteina.

    [I jeszcze dalej]

    Gdy wydawało się, że kryzys został zażegnany, Samoobrona zaszokowała PiS,
    zapowiadając głosowanie za odrzuceniem ustawy o prawie telekomunikacyjnym, na
    której bardzo zależało ministrowi sprawiedliwości Zbigniewowi Ziobro. - Nie
    wiem, czego chce Samoobrona, dostała już przecież Mojzesowicza. Na konwencie
    wydawało się, że już wszystko gra. Jestem zaniepokojony - powiedział marszałek
    Sejmu Marek Jurek w przerwie przed głosowaniem. Krzysztof Filipek z
    Samoobrony: - Przekonują nas argumenty opozycji.

    Ustawa padła. Samoobrona uważa, że ta demonstracja ujdzie jej bezkarnie, bo
    ustawa nie była objęta umową koalicyjną. Jeden z liderów PiS potwierdził.

    O co chodzi Lepperowi? Jak pisaliśmy wczoraj, Samoobrona i LPR rozważają
    powstanie bloku ludowo-narodowego na wybory samorządowe uzupełnionego o PSL.
    Za to bez PiS. Wczoraj część polityków dementowała te wieści, ale Ryszard
    Czarnecki powiedział, że owszem, jest taki pomysł. - To straszak w targach z
    PiS - dodał.

  • 48. Data: 2006-09-09 13:27:06
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Tomek Kruk <f...@p...pl> wrote:
    > Sat, 09 Sep 2006 07:14:02 +0200, użyszkodnik Piotr Suchowski

    > da się zrobić hack-a wysyłając jeden jedyny pakiet SYN ???

    Teoretycznie tak. Pakiet z SYN może już przecież zawierać payload, mówi
    o tym np. rfc1644.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 49. Data: 2006-09-09 17:07:26
    Od: Paweł 'Róża' Różański <r...@r...onet.pl>

    Tomek Kruk wrote:

    > da się zrobić hack-a wysyłając jeden jedyny pakiet SYN ???

    No, całości logować nie będziesz, prawda? Poza tym, ciekawe, jak definiują
    połączenie. Zwłaszcza w przypadku protokołów innych niż TCP.
    Co w przypadku użycia przez komputer sprawcy (pomijam, że komputer !=
    osoba) projektów typu http://freenetproject.org/ ?
    W jakim formacie provider będzie miał obowiązek udostępnienia logów?
    IMO wprowadzając tego typu restrykcyjne prawo zniechęcają do siebie tych,
    których współpraca jest kluczowa przy pozyskiwaniu danych.

  • 50. Data: 2006-09-09 21:05:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Krzysztof Młynarski <k...@W...security.pl> writes:

    > Czy zauważyliście, że te wszystkie akcje związane z histerią
    > antyterrorystyczną mają jedną wspólną cechę?

    Ano maja.

    > Wszystkie bez wyjątku (nie tylko ta) wymierzone są w 95% społeczeństw
    > -
    > słowem, w takich zwykłych obywateli/ZU, którzy i tak nie znają się na
    > niczym, co mogłoby zagrozić władzom/organom itd, którzy nawet na
    > terrorystę się nie za bardzo nadają itd.

    Bardzo watpie.

    W moim przekonaniu te akcje... wymierzone sa w nikogo :-)

    Owszem, moze tak sie zdazyc ze jakis admin siedzi osiedlowej
    dostanie kare 200 zl albo ze sluzby specjalne nielegalnie znajda
    haka na kogos niewygodnego.

    Ale tak naprawde, to chodzi tu glownie o wywolanie psychozy
    zagrozenia z jednej strony (zagrozeniem mozna usprawiedliwic
    wszystko, np. dodatkowe wydatki na "obrone", wprowadzenie stanu
    wyjatkowego) oraz, z drugiej strony, strachu przed byciem
    uznanym za "terroryste" (kto nie jest z nami jest przeciwko nam).
    --
    Krzysztof Halasa