    From: Paweł 'Róża' Różański <r...@r...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: nowe prawo - raz jeszcze - nowy przepis
    Date: Sat, 09 Sep 2006 19:07:26 +0200

    Tomek Kruk wrote:

    > da się zrobić hack-a wysyłając jeden jedyny pakiet SYN ???

    No, całości logować nie będziesz, prawda? Poza tym, ciekawe, jak definiują
    połączenie. Zwłaszcza w przypadku protokołów innych niż TCP.
    Co w przypadku użycia przez komputer sprawcy (pomijam, że komputer !=
    osoba) projektów typu http://freenetproject.org/ ?
    W jakim formacie provider będzie miał obowiązek udostępnienia logów?
    IMO wprowadzając tego typu restrykcyjne prawo zniechęcają do siebie tych,
    których współpraca jest kluczowa przy pozyskiwaniu danych.