  • 1. Data: 2009-09-30 20:09:02
    Temat: nowe idzie,motocykl elektryczny:-)
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    kowalstwo artystyczne w angielskim wydaniu,nie do kończ rozkminiłem jak
    to miało działać
    http://tiny.pl/hq58v
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 2. Data: 2009-09-30 20:23:32
    Temat: Re: nowe idzie,motocykl elektryczny:-)
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Monster pisze:
    > kowalstwo artystyczne w angielskim wydaniu,nie do kończ rozkminiłem jak
    > to miało działać
    > http://tiny.pl/hq58v

    nowe jedzie w koszu starym ruskiem, no fajnie.

    Ale brak glosnikow i emulatora dzwieku boksera skresla u mnie ten patent.

    KJ

  • 3. Data: 2009-09-30 20:29:54
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > nowe jedzie w koszu starym ruskiem, no fajnie.
    >
    > Ale brak glosnikow i emulatora dzwieku boksera skresla u mnie ten patent.

    wspaniale wyrzeźbiony wał generuje ciekawe dźwięki,no i dzwoniące
    silniki w koszu..:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2009-10-01 13:13:21
    Od: "Grzegorz P." <g...@g...com>

    Jesli to rzeczywiscie gralo w jakims filmie, to najprawdopodobniej
    jedyna funkcja tego elektrycznego silnika bylo efektowne wepchniecie
    motocykla z jakimis zwlokami do stawu... Dzwiek boxera mogli dograc
    pozniej.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz