  • Data: 2011-03-10 12:56:52
    Temat: Re: nowe gumy
    Od: Seba <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 13:34:16 +0100, PawelK vel Pablo napisał(a):

    > Po za tym przód w fzs to 110 a takie nie leżą w każdym sklepie.

    Będziesz z nich zadowolony. U mnie moto to samo, cały ubiegły sezon (od
    marca do grudnia) przejeżdżony na takich oponach i IMO bardzo miło (po
    prostu mocno przewidywalnie) się na tym jeździ.
    U mnie pierwszych kilka przejazdów po ich założeniu do motocykla
    przejechałem bardziej refleksyjnie aniżeli zwykle to czynię i jakoś
    obyło się bez przyziemienia. Także bez papieru ściernego, nitro czy
    innego feng shui też się da. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.