-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Shrek <u...@d...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
Date: Tue, 16 Aug 2011 18:52:38 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 30
Message-ID: <j2e79l$9r7$1@inews.gazeta.pl>
References: <j1gtio$q4t$1@news.onet.pl> <j1luik$kts$1@inews.gazeta.pl>
<j1lvuk$vnv$1@news.onet.pl> <j1m66i$ef0$1@inews.gazeta.pl>
<j1m6g9$r37$1@news.onet.pl> <j1md69$4dt$1@inews.gazeta.pl>
<j1mgk7$64q$1@news.onet.pl> <j1ohak$63t$2@polsl.pl>
<j1ohe6$upk$1@news.onet.pl> <j1om99$5vk$2@polsl.pl>
<j1p6u6$9uj$1@inews.gazeta.pl> <j1p7hm$b26$1@polsl.pl>
<j1p876$dua$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3RXpDC$0UZ@mike.oldfield.org.pl>
<j1pcgr$qqh$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3RXqD8$0Ud@mike.oldfield.org.pl>
<j1pfac$638$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3RYTS6$0Uj@mike.oldfield.org.pl>
<j1ublv$6ts$1@inews.gazeta.pl> <j20oc8$5it$1@inews.gazeta.pl>
<j218gi$lql$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3Rdfdc$0V6@mike.oldfield.org.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.43
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1313513589 10087 83.142.196.43 (16 Aug 2011 16:53:09 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Aug 2011 16:53:09 +0000 (UTC)
X-User: lskorupka
In-Reply-To: <c1.01.3Rdfdc$0V6@mike.oldfield.org.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; WOW64; rv:5.0) Gecko/20110624
Thunderbird/5.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2392358
[ ukryj nagłówki ]On 2011-08-16 18:43, Adam Płaszczyca wrote:
>> Nie działa w praktyce - pali więcej, choć nie próbowałem 10 km, ale to
>> akurat bez znaczenia.
>
>
> To, że Ty nie umiesz jeździć ekonomicznie mnie nie dziwi...
A ad meritum coś dodasz, czy tylko ograniczysz się do swojej
genialności? :) Cała reszta jest tak samo - osiągniecie założonej
prędkosci (zwykle 70km/h) toczenie się w granicy 2500-3000 obr, redukcja
jak trzeba przyspieszyć, planowanie, żeby się zbytnio nie rozpedzać jak
trzeba hamować, hamowanie silnikiem, hamulcem dopiero na końcu, lub jak
po prostu trzeba. W obywdwu przypadkach przyspieszanie w zakresie do
4000. Nawet jak nie umiem jeżdzić ekonomicznie, to tak samo w obydwu
przypadkach, a jednak przy kapeluszniczych przyspieszaeniach pali mniej.
Trasa ta sama, godziny te same, ruch też. Co _konkretnie_ powoduje, że
praktyka przeczy teorii?
>>> Zapewne zawodzi łącznik kierownica-pedały...
>>
>> Niby jak - za mało depczę po gazie?
>
> Tak, do tego nie wtedy, kiedy trzeba i zapewne nadużywasz hamulca.
Raczej nie, bo to się nie zmienia - jedyne co się zmienia, to sposób
przyspieszania. Co do nadużywania hamulca - sądzisz, że ekonomiczniej
będzie hamować o przeszkody? ;)
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.08.11 22:06 Adam Płaszczyca
- 16.08.11 22:49 Shrek
- 16.08.11 23:46 Adam Płaszczyca
- 17.08.11 06:28 Shrek
- 17.08.11 07:01 Bartłomiej Zieliński
- 17.08.11 17:04 Shrek
- 17.08.11 17:38 kamil
- 17.08.11 18:18 Shrek
- 20.08.11 00:41 Adam Płaszczyca
- 20.08.11 00:41 Adam Płaszczyca
- 20.08.11 11:52 Bartłomiej Zieliński
- 20.08.11 13:32 Andrzej Kubiak
- 21.08.11 01:57 Adam Płaszczyca
- 21.08.11 08:44 Bartłomiej Zieliński
- 21.08.11 19:27 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
Najnowsze wątki
- 2024-11-11 Wyważanie kół rowerowych
- 2024-11-11 Kosz, gdzie??
- 2024-11-11 Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- 2024-11-11 Opole => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-11 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-11 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-11 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-11 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-11 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-11-11 Marsz niepodległości
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa