eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynowe auto za 60-70 tys. złRe: nowe auto za 60-70 tys. zł
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Shrek <u...@d...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Date: Tue, 16 Aug 2011 18:52:38 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <j2e79l$9r7$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j1gtio$q4t$1@news.onet.pl> <j1luik$kts$1@inews.gazeta.pl>
    <j1lvuk$vnv$1@news.onet.pl> <j1m66i$ef0$1@inews.gazeta.pl>
    <j1m6g9$r37$1@news.onet.pl> <j1md69$4dt$1@inews.gazeta.pl>
    <j1mgk7$64q$1@news.onet.pl> <j1ohak$63t$2@polsl.pl>
    <j1ohe6$upk$1@news.onet.pl> <j1om99$5vk$2@polsl.pl>
    <j1p6u6$9uj$1@inews.gazeta.pl> <j1p7hm$b26$1@polsl.pl>
    <j1p876$dua$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3RXpDC$0UZ@mike.oldfield.org.pl>
    <j1pcgr$qqh$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3RXqD8$0Ud@mike.oldfield.org.pl>
    <j1pfac$638$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3RYTS6$0Uj@mike.oldfield.org.pl>
    <j1ublv$6ts$1@inews.gazeta.pl> <j20oc8$5it$1@inews.gazeta.pl>
    <j218gi$lql$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3Rdfdc$0V6@mike.oldfield.org.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.43
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1313513589 10087 83.142.196.43 (16 Aug 2011 16:53:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Aug 2011 16:53:09 +0000 (UTC)
    X-User: lskorupka
    In-Reply-To: <c1.01.3Rdfdc$0V6@mike.oldfield.org.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; WOW64; rv:5.0) Gecko/20110624
    Thunderbird/5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2392358
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-08-16 18:43, Adam Płaszczyca wrote:

    >> Nie działa w praktyce - pali więcej, choć nie próbowałem 10 km, ale to
    >> akurat bez znaczenia.
    >
    >
    > To, że Ty nie umiesz jeździć ekonomicznie mnie nie dziwi...

    A ad meritum coś dodasz, czy tylko ograniczysz się do swojej
    genialności? :) Cała reszta jest tak samo - osiągniecie założonej
    prędkosci (zwykle 70km/h) toczenie się w granicy 2500-3000 obr, redukcja
    jak trzeba przyspieszyć, planowanie, żeby się zbytnio nie rozpedzać jak
    trzeba hamować, hamowanie silnikiem, hamulcem dopiero na końcu, lub jak
    po prostu trzeba. W obywdwu przypadkach przyspieszanie w zakresie do
    4000. Nawet jak nie umiem jeżdzić ekonomicznie, to tak samo w obydwu
    przypadkach, a jednak przy kapeluszniczych przyspieszaeniach pali mniej.
    Trasa ta sama, godziny te same, ruch też. Co _konkretnie_ powoduje, że
    praktyka przeczy teorii?

    >>> Zapewne zawodzi łącznik kierownica-pedały...
    >>
    >> Niby jak - za mało depczę po gazie?
    >
    > Tak, do tego nie wtedy, kiedy trzeba i zapewne nadużywasz hamulca.

    Raczej nie, bo to się nie zmienia - jedyne co się zmienia, to sposób
    przyspieszania. Co do nadużywania hamulca - sądzisz, że ekonomiczniej
    będzie hamować o przeszkody? ;)

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: