    From: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Date: Mon, 8 Aug 2011 14:49:20 +0200

    "kurdybanek" wrote:
    > VW Golf 1.4 TSI
    > Przejedź się, nie będziesz chcieć innego :)

    Tzn innego czego? Najeździłem się Golfami różnych generacji i szału nie robią.
    Po prostu solidne i do bólu poprawne kompakty, które mają wozić cztery litery
    bez wzbudzania specjalnych emocji. W dodatku Golf wygląda tak samo od
    1992r, czyli od momentu wprowadzenia na rynek MK3.

    Focus od zawsze jeździł lepiej, niż porównywalny generacją Golf. Prowadzenie
    znacznie przyjemniejsze. Niestety nowy Focus nie wygląda. :|

    > W 70. tys zmieścisz się z najdroższą wersją wyposażenia Highline, dostaniesz za
    friko
    > kredyt 50/50 i ubezpieczenie za grosze.

    Highline 1.4TSI 122KM według ichniego konfiguratora wychodzi równo 80 tys
    (Highline, 5 furtek, pakiet 990, lakier metallic i 17"), VW daje 10 tys upustu? :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter