  • 1. Data: 2018-06-01 10:39:05
    Temat: nowa swiecka tradycja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/boże-cia
    ło-ksiądz-przewodził-procesji-jadąc-czerwonym-kabrio
    letem/ar-AAy5KFp

    "Rozumiem, że stan zdrowia nie pozwalał na przejście, ale wydaje mi
    się, że wszystko inne (czytaj wózek inwalidzki, meleks, lektyka,
    riksza) byłoby bardziej odpowiednie do powagi sytuacji "

    A ja nie rozumiem, czego sie czepiaja.
    Mazde ksiadz ma, a melexa nie ma :-)

    A bryczka konna by pasowala ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2018-06-01 11:03:13
    Temat: Re: nowa swiecka tradycja
    Od: p...@g...com

    zdecydowanie powinien postawic na ekologie i zasuwac elektrykiem :-)

    https://www.tvn24.pl/jezdzila-do-pracy-rozowym-elekt
    rycznym-zabawkowym-samochodem,841666,s.html

  • 3. Data: 2018-06-01 11:16:32
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > A bryczka konna by pasowala ? :-)
    oj tam. sie bierze co akurat bezdomny ma. dobrze ze ferrari ze sztywnym
    dachem mu tam nie podarowali bo by z tym talerzem dopiero zacnie wygladal,
    wygladal - o ile by sie wygladac dalo...

  • 4. Data: 2018-06-01 11:58:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak jestem ateista to zaprawde powiem wam zebyscie sie od niego odpierdolili. Byl
    pasazerem. Kabriolet dobry na okolicznosc takiego swieta.

  • 5. Data: 2018-06-01 12:57:19
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    > Jak jestem ateista to zaprawde powiem wam zebyscie sie od niego odpierdolili. Byl
    pasazerem. Kabriolet dobry na okolicznosc takiego swieta.

    Ludzie nieprzyzwyczajeni do takich widoków stąd oburzenie.
    Ja też bym się nie czepiał.

  • 6. Data: 2018-06-01 16:23:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Raczej polska glupota i szukanie taniej sensacji. Nie mam zielonego pojecia co moze
    byc zabawnego w zdarzeniu ze JF buzki wkleja?

  • 7. Data: 2018-06-01 17:59:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Raczej polska glupota i szukanie taniej sensacji. Nie mam zielonego pojecia co moze
    byc zabawnego w zdarzeniu ze JF buzki wkleja?

    Pewnie domyślne powiązanie z prezentami od bezdomnego z Warszawy i
    pytanie gdzie zaparkowano drugi:P

    Shrek

  • 8. Data: 2018-06-01 19:38:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesli uwazasz ze facet z Torunia oszukuje to zglos gdzie trzeba.

  • 9. Data: 2018-06-01 20:14:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Jun 2018 10:38:45 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Jesli uwazasz ze facet z Torunia oszukuje to zglos gdzie trzeba.

    Gdzie ?
    Do US, CBA czy do Ziobry ? :-)

    J.

  • 10. Data: 2018-06-01 20:55:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jesli uwazasz ze facet z Torunia oszukuje to zglos gdzie trzeba.

    A gdzie trzeba?

    Zresztą ja nie o tym, a o tym czemu to bawi JFa. Mnie w sumie też bawi.
    Nie wolno już się uśmiechać?

    Shrek