  • Data: 2009-07-31 15:37:41
    Temat: Re: nowa strona prezydenta...
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Peter May" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:h4uqu5$3j3$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Hm, tak sobie myślę, że nawet takie cóś z Wordpress-a:
    > http://wordpress.org/extend/plugins/statpress/
    >
    > po drobnych przeróbkach spokojnie by im wystarczyło.

    Nie no, bez jaj. Z jednej strony argumentem popierajacym te a nie inne cene
    rozwiazania jest to, że to TAKIE rozwiazanie dla TAKIEGO urzedu. I poza jego
    stworzeniem trzeba go utrzymywac. A z drugiej strony bezpłatne, badziewne
    usługi?

    No, chyba że ktoś analizuje logi w kontekscie tego co zeznaje gógiel. Ale
    gdzie jest CBA?

    sz.